![]() |
Beste,
http://vlaamsblok.be/congres_zwartboek_verhofstadt.wmv in dit filmpje is te zien hoe op een zeer vreemde manier aftelt met 3 vingers, eindigend met een mooie fuck you bij het woord vreemdelingen. Ik heb zelf een grote afkeer van de politiek-correcten, maar is dit de manier waarop het Blok zich serieus probeert voor te stellen? |
Citaat:
Verboden om nog tot drie te tellen op uw vingers. Politiek niet-correct. :wink: |
Citaat:
:fist: Vlaanderen, Veiligheid, Vreemdelingen. :lol: |
Citaat:
anke vdm begint vreemd genoeg met 3 vingers, doet bij het eerste (Vlaanderen) vreemd genoeg geen vinger weg, dan bij veiligheid één vinger weg en dan bij Vreemdelingen nog één weg zodat er nog altijd één vinger (de middenvinger) overeind staat. En ze moet niet met excuses afkomen, want het is gewoon veel te doorzichtig (iedereen die objectief naar dat filmpje kijkt zal dat moeten vaststellen) |
Citaat:
Ik geloof trouwens dat ik dit weekend Yves Leterme met zijn mondhoek een grimas heb zien maken, NET HETZELFDE als Adolf Hitler als hij zijn triomftocht door Parijs maakte. Kan geen toeval zijn. En Dehaene die snuit zijn neus net als Goring. :wink: |
Citaat:
Kunnen we verder serieus blijven a.u.b. ? |
hmm... heb het eens bekeken
ingestudeerd nummertje, niet slecht gevonden maar pover uitgevoerd. Iets te houterig. 3/10 |
Citaat:
|
Citaat:
Jongen toch, leidt jij niet een beetje (misschien een beetje vee zelfs) aan achtervolgingswaanzin? :roll: |
Als ikhet goed begrijp vergat zij eerst ne vinger weg te doen ??
Tja dat is al op zich onvergeeflijk natuurlijk. ze kan dus nie correct aftellen. Goed dat Seba dat ontdekt heeft. |
Citaat:
|
ik daag iedereen uit die hier durft ontkennen dat Anke vdm in dat filmpje niet de bedoeling had om met een mooie middelvinger te eindigen op het woord "vreemdelingen". Als ze eerlijk is moet ze het toegeven....
|
Nee, fuck me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Lieve mensen toch ! Het is eigelijk totaal irrelevant hoe je telt, zolang 1+1 maar 2 blijft; dan regeert het gezond verstand. Met dit gezond verstand kom je ook te de conclusie dat vreemdelingen zich dienen aan te passen en hun lot aan het onze dienen te verbinden als ze hier willen deelnemen aan onze samenleving met alle voor- en nadelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad Seba:
hier is een groot complot van het stoute Blok aan de gang! :evil: Ik zal je helpen dit mysterie te ontrafelen. Elke keer ze de naam VHSH ziet, zal ze aan je vraag denken... . |
Citaat:
Indien je niet op die vraag antwoord vrees ik dat je weer wat geloofwaardigheid verliest :twisted: :twisted: |
Citaat:
Ik heb het filmke wel bekeken en er kan inderdaad wel iets achter gezocht worden. Ik tel op dezelfde manier op. Aftellen is niet mijn specialiteit :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be