Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=38)
-   -   vreemdelingen: fuck you? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14488)

Seba 24 mei 2004 01:28

Beste,

http://vlaamsblok.be/congres_zwartboek_verhofstadt.wmv

in dit filmpje is te zien hoe op een zeer vreemde manier aftelt met 3 vingers, eindigend met een mooie fuck you bij het woord vreemdelingen.
Ik heb zelf een grote afkeer van de politiek-correcten, maar is dit de manier waarop het Blok zich serieus probeert voor te stellen?

Dilbert 24 mei 2004 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Beste,

in dit filmpje is te zien hoe op een zeer vreemde manier aftelt met 3 vingers, eindigend met een mooie fuck you bij het woord vreemdelingen.
Ik heb zelf een grote afkeer van de politiek-correcten, maar is dit de manier waarop het Blok zich serieus probeert voor te stellen?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Verboden om nog tot drie te tellen op uw vingers. Politiek niet-correct. :wink:

Antoon 24 mei 2004 11:31

Citaat:

Beste,

Het ging zo :

:fist: Vlaanderen, Veiligheid, Vreemdelingen. :lol:

Seba 24 mei 2004 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Beste,

Het ging zo :

:fist: Vlaanderen, Veiligheid, Vreemdelingen. :lol:

inderdaad. Als een normale mens op z'n vingers tot 3 telt, begint hij van niet- dan duim-dan wijsvinger-dan middenvinger zodat op het einde je 3 vingers overeind hebt staan

anke vdm begint vreemd genoeg met 3 vingers, doet bij het eerste (Vlaanderen) vreemd genoeg geen vinger weg, dan bij veiligheid één vinger weg en dan bij Vreemdelingen nog één weg zodat er nog altijd één vinger (de middenvinger) overeind staat.

En ze moet niet met excuses afkomen, want het is gewoon veel te doorzichtig (iedereen die objectief naar dat filmpje kijkt zal dat moeten vaststellen)

Dilbert 24 mei 2004 12:52

Citaat:

inderdaad. Als een normale mens op z'n vingers tot 3 telt, begint hij van niet- dan duim-dan wijsvinger-dan middenvinger zodat op het einde je 3 vingers overeind hebt staan

anke vdm begint vreemd genoeg met 3 vingers, doet bij het eerste (Vlaanderen) vreemd genoeg geen vinger weg, dan bij veiligheid één vinger weg en dan bij Vreemdelingen nog één weg zodat er nog altijd één vinger (de middenvinger) overeind staat.

En ze moet niet met excuses afkomen, want het is gewoon veel te doorzichtig (iedereen die objectief naar dat filmpje kijkt zal dat moeten vaststellen)

Hewel, dit verdient de prijs als het meest zielige anti-VB argument op dit Forum. Mag een mens nu nog niet op zijn vingers tellen hoe hij/zij wil ?!

Ik geloof trouwens dat ik dit weekend Yves Leterme met zijn mondhoek een grimas heb zien maken, NET HETZELFDE als Adolf Hitler als hij zijn triomftocht door Parijs maakte. Kan geen toeval zijn. En Dehaene die snuit zijn neus net als Goring. :wink:

Herman Desmedt ©HD 24 mei 2004 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:

Hewel, dit verdient de prijs als het meest zielige anti-VB argument op dit Forum. Mag een mens nu nog niet op zijn vingers tellen hoe hij/zij wil ?!

Ik geloof trouwens dat ik dit weekend Yves Leterme met zijn mondhoek een grimas heb zien maken, NET HETZELFDE als Adolf Hitler als hij zijn triomftocht door Parijs maakte. Kan geen toeval zijn. En Dehaene die snuit zijn neus net als Goring. :wink:

Volgens mij illustreert dit alleen dat de politici in kwestie tot drie kan tellen en ook kan aftellen. Waarschijnlijk kan ze nog méér dan dat ook.

Kunnen we verder serieus blijven a.u.b. ?

The Paulus Experience 24 mei 2004 13:24

hmm... heb het eens bekeken

ingestudeerd nummertje, niet slecht gevonden maar pover uitgevoerd.
Iets te houterig.

3/10

Ontwaakt 24 mei 2004 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
hmm... heb het eens bekeken

ingestudeerd nummertje, niet slecht gevonden maar pover uitgevoerd.
Iets te houterig.

3/10

nja inderdaad om niet te zeggen heel pover. Ik vond het stuk dat zei aan het woord was nog het minst van al. Net een spreekbeurt. Sorry, het Vlaams Blok heeft goeie sprekers, maar daar hoort Anke Van dermeersch toch niet bij 8O

Peace 24 mei 2004 14:43

Citaat:

Beste,

Gekke Seba,

Jongen toch, leidt jij niet een beetje (misschien een beetje vee zelfs) aan achtervolgingswaanzin? :roll:

Tegendradigaard 24 mei 2004 14:54

Als ikhet goed begrijp vergat zij eerst ne vinger weg te doen ??
Tja dat is al op zich onvergeeflijk natuurlijk.
ze kan dus nie correct aftellen. Goed dat Seba dat ontdekt heeft.

Luddo 24 mei 2004 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:

En Göring was ook nen dikke maar Dehaene kan niet vliegen!

Seba 24 mei 2004 15:31

ik daag iedereen uit die hier durft ontkennen dat Anke vdm in dat filmpje niet de bedoeling had om met een mooie middelvinger te eindigen op het woord "vreemdelingen". Als ze eerlijk is moet ze het toegeven....

kwelduvel 24 mei 2004 15:57

Nee, fuck me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anke Van dermeersch 24 mei 2004 15:58

Lieve mensen toch ! Het is eigelijk totaal irrelevant hoe je telt, zolang 1+1 maar 2 blijft; dan regeert het gezond verstand. Met dit gezond verstand kom je ook te de conclusie dat vreemdelingen zich dienen aan te passen en hun lot aan het onze dienen te verbinden als ze hier willen deelnemen aan onze samenleving met alle voor- en nadelen.

The Paulus Experience 24 mei 2004 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anke Van dermeersch
Lieve mensen toch ! Het is eigelijk totaal irrelevant hoe je telt, zolang 1+1 maar 2 blijft; dan regeert het gezond verstand. Met dit gezond verstand kom je ook te de conclusie dat vreemdelingen zich dienen aan te passen en hun lot aan het onze dienen te verbinden als ze hier willen deelnemen aan onze samenleving met alle voor- en nadelen.

en met uw middelvinger op te steken gaat u dat zeker bereiken?

dejohan 24 mei 2004 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:

en met uw middelvinger op te steken gaat u dat zeker bereiken?

Ja, lieve mevrouw, leg dat eens uit?

Seba 24 mei 2004 18:52

Citaat:

ik weet dat politici niet op de vraag antwoorden, maar dit "antwoord" slaagt tochwel alle records, het is bijna schrijnend. Ik vind ook dat vreemdelingen zich moeten aanpassen aan samenleving en erger mij ook die lastige Marrokaanse jongentjes. Mijn vraag was echter waarom u het nodig vind een duidelijke fuck you te doen op dat congres wanneer u het woord "vreemdelingen" uitspreekt. Ik zal hier blijven posten totdat u toegeeft dat dat de bedoeling was, het is gewoon veel te opvallend...

Verhofstadthater 24 mei 2004 21:32

Inderdaad Seba:

hier is een groot complot van het stoute Blok aan de gang! :evil:
Ik zal je helpen dit mysterie te ontrafelen. Elke keer ze de naam VHSH ziet, zal ze aan je vraag denken... .

Seba 25 mei 2004 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Inderdaad Seba:

Ik zal je helpen dit mysterie te ontrafelen. Elke keer ze de naam VHSH ziet, zal ze aan je vraag denken... .

Verhofstathater, ik voel mij geëerd dat u mij als grapjas 2004 vermeld in uw signature. Alleen spijtig dat je duidelijk niet over de inhoud van mijn punt wil beginnen. Heb je het filmpje al bekeken? Zoja, durf je ontkennen dat Aqnke vdm dat express doet? Ik dacht dat het Blok de partij was die niet alle vreemdelingen over ééndezelfde kam scheert en een "deftige, rechtse partij" was? Je gaat toch mijn vrees niet laten uitkomen, dus ik veronderstel dat je ons kunt uitleggen waarom Anke vdm zo enorm vreemd aftelt met een overduidelijke fuck you op het einde?

Indien je niet op die vraag antwoord vrees ik dat je weer wat geloofwaardigheid verliest :twisted: :twisted:

Bobke 25 mei 2004 00:46

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Inderdaad Seba:

Verhofstathater, ik voel mij geëerd dat u mij als grapjas 2004 vermeld in uw signature. Alleen spijtig dat je duidelijk niet over de inhoud van mijn punt wil beginnen. Heb je het filmpje al bekeken? Zoja, durf je ontkennen dat Aqnke vdm dat express doet? Ik dacht dat het Blok de partij was die niet alle vreemdelingen over ééndezelfde kam scheert en een "deftige, rechtse partij" was? Je gaat toch mijn vrees niet laten uitkomen, dus ik veronderstel dat je ons kunt uitleggen waarom Anke vdm zo enorm vreemd aftelt met een overduidelijke fuck you op het einde?

Indien je niet op die vraag antwoord vrees ik dat je weer wat geloofwaardigheid verliest :twisted: :twisted:

Ség mijn titel niet proberen af pakken hé.
Ik heb het filmke wel bekeken en er kan inderdaad wel iets achter gezocht worden.
Ik tel op dezelfde manier op. Aftellen is niet mijn specialiteit :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be