![]() |
Well, so much for the NVA...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...iedienst.dhtml
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Deze worden vaak bevolkt door pas afgestudeerde universitairen. Laat hen toch eens zelf nadenken binnen een partijcontext? Het kan best dat een andere invalshoek positief kan werken. Er wordt verwacht dat ze functioneren volgens het partijprogramma. |
wow, ik dacht al dat Bart Dewever bezweken was voor de franstaligen, maar het is gewoon de bekendmaking van een diensthoofd van hun studiedienst.
Oef. |
De jaren die hij bij de VU doorbracht, zijn blijkbaar niet van tel.
|
Citaat:
blijkbaar een dikke vis dat ze daar hebben binnengehaald. het bewijs dat vele mensen, ook professoren en andere intellectuelen, geloven in het verhaal van de N-VA. |
Tja, misschien wel, het feit dat'm bij OVLD gezeten heeft tijdens de paarse nachtmerrie baart me gewoon zorgen, nu ja, zoveel kunnen ze niet meer verkopen zekers?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die opmerking is even dom als volgend verhaaltje: in mijn dorp is een kmo failliet gegaan wegens wanbeheer. Hun bank was de bank X, filiaal in de dorpsstraat. Ik ben daar ook klant, maar ik ga dringend veranderen, want een bankier van zo'n dom bedrijf, die valt toch voor niks te betrouwen .... en ook de arts van mijn buurvrouw, het schaap is overleden op 48 jarige leeftijd. Zo'n arts komt zeker nooit aan mijn lijf. Voor de rest is het nooit goed natuurlijk voor de tegenstanders van de nva. Werven ze politiek personeel aan zonder ervaring, dan lachen ze zich een breuk met de onervarendheid. Werven ze er een aan met politieke ervaring (dan zit die ervaring noodgedwongen minstens gedeeltelijk in een andere partij), dan is het ook niet goed .... Gelukkig is ons devies, naar het oude Vlaamse spreekwoord: doe wel en zie niet om. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ontkent hij dat hij moet van zijn vrouw .... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik absoluut niet wil, is een herhaling van het paarse beleid. Citaat:
|
Citaat:
twijfel alleen of er duidelijk genoeg uitkomt dat dat een eis is omdat hij slechts 'in dienst' van zijn kiezer staat, slechts als (volks)vertegenwoordiger tewerkgesteld is dus ... heb getwijfels aan 'spreek Nederlands als je als vertegenwoordiger optreedt' ... maar dat leek me nog minder duidelijk (en omzeilbaar eens hij deel uitmaakt van eeen regerende coalitie) ... ook nog getwijfels of ik zou schrijven 'spreek gerust frans tijdens koffiepauze of lunch' maar nooit in functie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be