![]() |
Moet België verdwijnen?
Vindt u dat België moet verdwijnen? 1 = helemaal niet akkoord; 5= noch voor noch tegen, 10=helemaal akkoord.
|
Peiling volgt dan nog,ben weer te vroeg zé
|
Met excuses voor 1, moet natuurlijk zijn: helemaal AKKOORD.
|
BWarrior, leer eens peilingen maken!
2 x 'helemaal niet akkoord'? dat jij niet akkoord bent, weten we ondertussen wel. |
Citaat:
|
Amai 1 is helemaal NIET akkoord
10 is ook helemaal NIET akkoord Tja welk getal moet ik nu invullen :roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alwéér zo'n mislukte poll. Mensenlief zeg. |
Citaat:
:lol: 1 = 10 :lol: |
Citaat:
|
Ik heb geen peilingen nodig om het U te zeggen: Ja België moet verdwijnen. En, Neen, liefst niet door de tand des tijds...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zucht Get a life!:evil: |
Zou je de vraagstelling niet anders doen, op een schaal van 1 op 10 is iets wat je op jimtv of tmf ziet om te 'raten' hoe mooi of lelijk iemand is, daar weet je niets mee.
Maak er eerder iets van als: 1)Onmiddelijke splitsen 2)splitsen na enkele grote staatshervormingen (op een termijn van 5-10 jaar) 3)splitsen na verschillende (kleinere) staatshervormingen (op een termijn van 10-20 jaar) 4)enkel een staatshervorming en dan zien we wel 5)splitsen Nooit nouja, ik zeg maar wat he, maar als er een nieuwe poll komt kan die best ineens voor iedereen goed zijn. |
Vals opgestelde peiling.
Weg ermee aub, net als la belgique. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
"VERDWIJNEN" is zo omslachtig hé.....:roll:
ge zit dan altijd met zo'n onbehaaglijk gevoel.... t'is gelijk bij ne goocheltruck.... hocus pocus pats..... en hop.... maar ge blijft dan in uw achterhoofd houden dat vroeg of laat den éénen of anderen (politieke) goochelaar het "verdwenen" object doet terugkeren hé ! daarom is het beter dat belgiek niet verdwijnt.... maar gewoon "zou stoppen" of ophouden met bestaan of zo.... alléé zo iets "definitiefs" en onomkeerbaar zou wenselijker zijn.... zo gelijk met een vuurwerk.... nen dikke knal en boem en ge wéét dat het schoon is geweest (of niet) en ge zijt zeker dat het nooit meer terugkomt... wég..... fini.... schluss.... opgebrand en volledig in al zijn totaliteit "over & out" voor eeuwig én altijd....:-D:-D:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be