![]() |
Ik geen enkele webkrant op www.krantenkoppen.be staat een artikel over het Vlaams Blok Congres in de stadschouwburg van Antwerpen waar meer dan 2.000 mensen aanwezig waren !
Nochtans waren er veel cameraploegen en journalisten en werden er veel mensen geïntervieuwd, werden er in de zaal veel foto's genomen ! Vermoedelijk hebben ze geen negatieve berichten kunnen verzamelen en is er geen enkele agressiviteit opgetekend... dan maar alles in de vuilbak beland zeker. Allemaal werk voor niets... hoe onproductief kun je zijn ? De deontologie van journalisten ? De pers ? Alleen als er bloed vloeit, alleen als er negatief nieuws is ? Mooie pers is me dat ! Onder democratie en vrije meninguiting versta ik wel wat anders ! Freedom of speech ? |
Dat heb je met "riooljournalisten" :evil: maar de wil van het volk is aanwezig.
Ofwel was het spionage ! |
ofwel hebben ze een paar mensen geflitst op snelheid van het handgeklap :P
of was het voor de geluidsoverlast vast te leggen 8O wie weet krijgen we binnenkort een superboete in de bus :roll: |
Misschien waren ze niet in de zaal uit schrik voor drugdealers en wilde schutters...wie zal het zeggen ?? :lol: :lol:
|
Tiens, de VRT heeft er nochtans wel een stuk van getoond in het journaal. En ik maar denken dat 'R' voor 'rood' stond.
|
Citaat:
Als de beheerders van de website www.krantenkoppen.be oordelen dat dit niet speciaal dient vermeld te worden is dat hun volle recht! Respecteer dan de vrije meningsuiting! Of gaat het Blok optreden tegen deze mensen, de beeldspraak indachtig van hun voorzitter Van hecke. Op De Standaard Online stond het Blokcongres zowel gisteren als vandaag vermeld met foto en al erbij! De andere kranten online moet je zelf maar eens bekijken. |
*KNIP*
Geachte, Puur wettelijk mag u schelden. Toch proberen we het op dit forum omwille van het niveau te vermijden. Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan |
De pers zwijgt het VB dood...
Vandaar dat er een hele reportage van was tijdens het VRT journaal :roll: |
Citaat:
Het Nieuwsblad heeft vandaag ook aandacht voor het congres. Er staat een verslag op pagina 4, naast het verslag over het N-VA-congres. |
Citaat:
hahaha, om met iemand zijn kl *ten te spelen moet die iemand kl*ten hebben.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: die van het VB zijn maar dikke fake..... :lol: :lol: en dan dat woordgebruik???? is dat wat we te verwachten hebben van die VB kiezers.... zielig, nog eens zielig... ik moet ook niets van die Phara hebben... maar daarom is het nog geen sl** |
In DS van vandaag staat er een halve blz over het congres van het Blok, met een mooie kleurenfoto erbij. Het congres van de NVA krijgt evenveel aandacht, op de andere helft van de blz.
|
Citaat:
|
Citaat:
Begrijpelijk dat de media niet altijd happig is om zoiets uit te zenden, toch zeker niet op de gewone zendtijden. Niks voor kinderen onder de 18 jaar. :roll: |
Citaat:
|
Ik heb trouwens wel een korte reportage gezien in het journaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang er op uw congres geen mensen het zwijgen opgelegd werden is er m.i. niks aan de hand. Als een krant daar niks wil over berichten, is dat hun zaak. |
Citaat:
Ze WILLEN het niet begrijpen. iedereen is tegen hen, of hun dag is naar de kloten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be