![]() |
Worden belgicisten stilaan gek?
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=37
De poll en de uitleg erbij spreken mekaar totaal tegen. Te verwachten van een doctor, zou je denken? Ik zal er ook eens een peiling over maken. |
Citaat:
Citaat:
|
Hoezo "worden"? Hoezo "stilaan"?
|
Citaat:
|
Citaat:
"belgicisten gek?" Jaaaaaaaa |
Mag ik ook een topic starten met dezelfde vraag maar dan met de Vlaams-nationalisten als onderwerp? Al die dt-fouten, weet u wel...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is minder erg om dt-fouten te maken dan om meermaals 180 graden van mening te veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als u er mee klaar bent en system in zijn hazenbad zit met Henri’s frikandel van het N-VA kom ik dan eens langsvliegen met djimi’s Hallo-Romeinen. |
Citaat:
|
Ik denk van wel:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit onverdachte bron:
Citaat:
|
vervang "gek" door "zielig" of "wanhopig"
|
Citaat:
Zeer zeker. Er van uitgaan dat een volk eenvoudigweg niet bestaat is ook zo’n beproefde methode om het alle mogelijke rechten te ontnemen, en duidelijk te maken dat de politieke leiders ervan in feite niemand vertegenwoordigen en dus niets te betekenen hebben. Of beweren dat een volk louter uit racisten en nazi’s bestaat, bijvoorbeeld. Ach wat wil u, de politiek is geen sport voor mietjes, nietwaar. Nou ja, bij de Belgische PS wel, maar dat is dan weer een ander verhaal. |
Citaat:
Stel het je maar eens voor, een Vlaming die verkozen wordt en Vlaanderen niet uitverkoopt zoals we dat gewoon waren van partijen zoals de VLD, CD&V, SPa, Groen! en dergelijke anti-Vlamingen meer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be