Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Worden belgicisten stilaan gek? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145000)

Jazeker 15 oktober 2010 22:38

Worden belgicisten stilaan gek?

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=37

De poll en de uitleg erbij spreken mekaar totaal tegen. Te verwachten van een doctor, zou je denken?

Ik zal er ook eens een peiling over maken.

Svennies 15 oktober 2010 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5032655)
Vindt u dat België moet verdwijnen? 1 = helemaal niet akkoord; 5= noch voor noch tegen, 10=helemaal akkoord.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5032661)
Met excuses voor 1, moet natuurlijk zijn: helemaal AKKOORD.

En in twee kort opeenvolgende posts spreekt hij zichzelf compleet tegen....:roll::roll:

Txiki 15 oktober 2010 23:08

Hoezo "worden"? Hoezo "stilaan"?

EddyBal 15 oktober 2010 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5034892)
Hoezo "worden"? Hoezo "stilaan"?

Hoezo "belgicisten"?

Txiki 15 oktober 2010 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5034895)
Hoezo "belgicisten"?

:magniet: dat en "gek" zijn de enige twee juiste woorden in die vraag. Dat geeft:

"belgicisten gek?"

Jaaaaaaaa

BWarrior 15 oktober 2010 23:22

Mag ik ook een topic starten met dezelfde vraag maar dan met de Vlaams-nationalisten als onderwerp? Al die dt-fouten, weet u wel...

Svennies 15 oktober 2010 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5034915)
Mag ik ook een topic starten met dezelfde vraag maar dan met de Vlaams-nationalisten als onderwerp? Al die dt-fouten, weet u wel...

Graag zou ik van u willen vernemen waar de dt fouten in dit draadje zitten verscholen...:roll:

respublica 15 oktober 2010 23:26

Citaat:

Jij was toch confederalist geworden? ;-)
Het is minder erg om dt-fouten te maken dan om meermaals 180 graden van mening te veranderen.

Garry 15 oktober 2010 23:31

Citaat:

Armoede troef hé, als je daar weer over begint te zeiken uit frustratie, omdat ge nondegodverdomme niet anders meer weet om mee te argumenteren. Zoiets noem ik een toonbeeld van gefrustreerde zielepeuten.

EddyBal 16 oktober 2010 00:09

Citaat:

Ik zou zeggen: doe eens een poging, maar doe het dan beter dan je andere polls he ;)

Gwylan 16 oktober 2010 00:20

Citaat:

Goh, waarom niet ? Als ik u was zou ik mij evenwel niet beperken tot dt-fouten, en ook niet tot louter Vlaams-nationalisten.

Als u er mee klaar bent en system in zijn hazenbad zit met Henri’s frikandel van het N-VA kom ik dan eens langsvliegen met djimi’s Hallo-Romeinen.

Vito 16 oktober 2010 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5034836)
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=37

De poll en de uitleg erbij spreken mekaar totaal tegen. Te verwachten van een doctor, zou je denken?

Ik zal er ook eens een peiling over maken.

Het volstaat om de geposte berichten van de auteur op te vragen om te weten dat hij erg labiel uit de hoek kan komen. Meer moeten we daar niet achter zoeken.

Zwartengeel 16 oktober 2010 09:09

Ik denk van wel:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry (Bericht 5034039)
En als het echt moet, zal BDW zijn van zijn grootvader geërfde voorraad Zyklon B gebruiken in de faciliteitengemeenten. Probleem dadelijk opgelost en kunnen de Vlamingen een maagdelijk onbewoond gebied gaan bevolken. :twisted:

djimi 16 oktober 2010 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 5034954)
Goh, waarom niet ? Als ik u was zou ik mij evenwel niet beperken tot dt-fouten, en ook niet tot louter Vlaams-nationalisten.

Als u er mee klaar bent en system in zijn hazenbad zit met Henri’s frikandel van het N-VA kom ik dan eens langsvliegen met djimi’s Hallo-Romeinen.

djimi is West-Vlaming, Gwylan, en eeft bijhevolh problemen met et uitspreek'n van de 'hee' ;-)

Gwylan 16 oktober 2010 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5035110)
djimi is West-Vlaming, Gwylan, en eeft bijhevolh problemen met et uitspreek'n van de 'hee' ;-)

Wel, u krijgt er tenminste een "hee" uitgerold. Bij mij en de meeste mijner taalgenoten lukt dat gewoon niet. In zekere zin is dat eigenaardig, vermits wij bij Nederlandstaligen wel horen hoe het moet, maar er zelf niet helemaal in slagen om het te reproduceren. Laat ons dus maar aannemen dat ons smoeltje er niet is op ingesteld. Niets dan misère met Gallo-Romeinen...

Firestone 16 oktober 2010 11:18

Uit onverdachte bron:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5018205)
...

was het 'geestelijk gestoord' verklaren van politieke opponenten al geen systeem in de USSR en de DDR ?

...

Vette Pois(s)on 16 oktober 2010 11:32

vervang "gek" door "zielig" of "wanhopig"

Gwylan 16 oktober 2010 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 5035247)
Uit onverdachte bron:

Quote : was het 'geestelijk gestoord' verklaren van politieke opponenten al geen systeem in de USSR en de DDR ?

Zeer zeker.

Er van uitgaan dat een volk eenvoudigweg niet bestaat is ook zo’n beproefde methode om het alle mogelijke rechten te ontnemen, en duidelijk te maken dat de politieke leiders ervan in feite niemand vertegenwoordigen en dus niets te betekenen hebben.

Of beweren dat een volk louter uit racisten en nazi’s bestaat, bijvoorbeeld.

Ach wat wil u, de politiek is geen sport voor mietjes, nietwaar. Nou ja, bij de Belgische PS wel, maar dat is dan weer een ander verhaal.

Xenophon 16 oktober 2010 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5034880)
En in twee kort opeenvolgende posts spreekt hij zichzelf compleet tegen....:roll::roll:

Je moet dat begrijpen, die mensen staan krom van frustratie.

Stel het je maar eens voor, een Vlaming die verkozen wordt en Vlaanderen niet uitverkoopt zoals we dat gewoon waren van partijen zoals de VLD, CD&V, SPa, Groen! en dergelijke anti-Vlamingen meer.

Xenophon 16 oktober 2010 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 5035259)
vervang "gek" door "zielig" of "wanhopig"

Of meer precies, "gefrustreerd."

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be