![]() |
Wat te doen tegen een kater
Mensen zeg ik heb nen zware kop nu,kent er hier iemand een middeltje tegen nen kater?:roll:
|
Drinken.
Maar misschien best water. |
Citaat:
Dat kan je doen door een oplossing van suiker en zout in je water te doen. Dit kan je kopen bij de apotheker onder de naam GES, maar dat is erg prijzig, maar alles is in de juiste verhouding. Ik dacht 3g suiker en een halve gram zout per liter water. Drink gerust 2-3 liter, met tussenpozen. En tijd... Veel tijd kan je genezen. |
isotone drank (aquarius), schweppes of ten minste water
Of zelf isotone oplossing maken, 0,9% zoutoplossing, ong. zoals Vito hierboven beschreef. + een Nurofen nemen ..of heavy metal opzetten en wat headbangen |
Als je nog eens aan het zuipen slaat is het best vóór je gaat slapen een aantal glazen water te drinken.
Alcohol droogt je namelijk uit, en als je hersenen niet 8 uur lang gedehydrateerd zijn terwijl jij je roes ligt uit te slapen, is de kater véél minder erg. PS.: Drink nu geen koffie, da's zowat het ergste dat je kan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een goeie kermis is een geseling waard hé :D
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Veel water drinken en slapen.
|
sedergine
|
Bedankt allemaal,ben te ziek om te posten nu
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier, dit help meestal tegen zware katers: http://www.youtube.com/watch?v=6Dx2g...eature=related |
ok vek kat in Wallonie
|
Citaat:
Katerontbijt : 2 dubbele worstenbroodjes en een grote fles chocovit ... ;-) |
Wzar best e
|
Citaat:
;-) |
Misschien je centjes in je zak houden en NIET meer drinken in't vervolg ?
Lijkt me de allerbeste remedie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be