![]() |
Sint controverse
Soms komt er een film uit waarvan je zegt "die moet ik gezien hebben, zelfs al trekt hij op niks". Sint is er daar 1 van.
Korte inhoud. 5 december (hollandse film) is niet de verjaardag van de sint, maar de dag waarop hij gruwelijk werd vermoord. En als 5 december op een volle maan valt, eens in de 32 jaar. Komt de Sint (die veel weg heeft van Huub Stapel) kindjes de kop afsnijden. Horrorfilm dus. Trailer. Maar nu komen van alle kanten klachten. De nederlandse reclame commisie heeft klachten gekregen, in Belgie beginnen de ouders ook al te roepen "denk toch aan de kinderen". Persoonlijk vind ik het een geweldig idee. Ik blijf weg van horrorfilms, maar voor deze ga ik een uitzondering maken. Ik begrijp ook de controversie niet zo goed. Youtube is vergeven van de horrortrailers. Wat is er dan mis met deze? |
Elk z'n geloof, maar ik geloof al 43 jaar niet meer in de sint.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Reactie van Dick Maas. "Als je je kinderen jarenlang kan wijsmaken dat er een bisschop op een paard over de daken rijdt, dan kan het niet moeilijk zijn om te zeggen "die kerel op de affiche is niet de echte sint"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol zo slecht dat dat er uit ziet :P
Doet me denken aan "Night of the Lepus", een Australische low-budget film over moordzuchtige konijnen. Schattige konijntjes of de goede brave sint als killer, dat werkt gewoon eenmaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dank u, die kende ik nog niet "There are 40 million sheep in New Zealand, and they're pissed off!" lol |
Citaat:
|
Fien, hebt U toevallig een commentaar in 1 van de online kranten gelezen met de referentie naar Night of the Lepus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be