Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Likstok (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14505)

kwelduvel 24 mei 2004 10:08

Welke likstokken zijn de besten?

The Paulus Experience 24 mei 2004 10:09

zaadworsten

dejohan 24 mei 2004 10:10

TomB heeft een tijd geleden eens getoond welke lekstokken skinheads het lekkerst vinden, maar om een bizarre reden is die foto verdwenen en vervangen door de rode tekst "gelieve foto's van die aard niet te plaatsen".

Aangebrande Phönix 24 mei 2004 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
TomB heeft een tijd geleden eens getoond welke lekstokken skinheads het lekkerst vinden, maar om een bizarre reden is die foto verdwenen en vervangen door de rode tekst "gelieve foto's van die aard niet te plaatsen".

Een Amerikaan die op een Belgisch forum gecensureerd wordt. What the hell?

Is de wereld krank geworden?

Herman Desmedt ©HD 24 mei 2004 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Een Amerikaan die op een Belgisch forum gecensureerd wordt. What the hell?

Is de wereld krank geworden?

Globalizering noemt zo iets !

Pelgrim 25 mei 2004 09:51

correctie: HEET zoiets.

Sinterklaas 26 mei 2004 14:05

Geef mij maar aardbijensmaak, das echt heerlijk. Kriekentaart is ook wel lekker.

Vlaanderen Boven 26 mei 2004 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nijntje
Geef mij maar aardbijensmaak, das echt heerlijk. Kriekentaart is ook wel lekker.

Kriekentaartsmaak? Interessant.

Tzuvar Raemborr 26 mei 2004 14:49

De mijne! Ni da'k lenig genoeg zijn om daar iets van af te weten.

Sinterklaas 26 mei 2004 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kistal

:?: :?: Hoe bedoel je?

Sinterklaas 27 mei 2004 13:07

Citaat:

Citaat:

Ik snap nog altijd niet wat je bedoelt. Waarom moet je lenig zijn om van een lollie te snoepen? Zelfs de dikste kinderen snoepen lollies.

Brabo 27 mei 2004 13:10

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Ik snap nog altijd niet wat je bedoelt. Waarom moet je lenig zijn om van een lollie te snoepen? Zelfs de dikste kinderen snoepen lollies.

Wedden dat nijntje gaat klagen dat mannen enkel aan seks denken als ze antwoord krijgt?

Sinterklaas 27 mei 2004 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

Wedden dat nijntje gaat klagen dat mannen enkel aan seks denken als ze antwoord krijgt?

Ik begin dat hier gelukkig al een beetje gewoon te worden (maar dat wil nog niet zeggen dat ik *** ook goedkeur). Maar kan iemand nu eens een *duidelijk* antwoord geven alsjeblieft?

DaBlacky 27 mei 2004 13:55

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo

Ik begin dat hier gelukkig al een beetje gewoon te worden (maar dat wil nog niet zeggen dat ik *** ook goedkeur). Maar kan iemand nu eens een *duidelijk* antwoord geven alsjeblieft?

Als je weet lekstok ook gezegd kan worden tegen een penis, snap het dan?

Wat bodoel je trouwens met deze zin:
Citaat:

maar dat wil nog niet zeggen dat ik *** ook goedkeur
Ik veronderstel dat je een sex bedoelt (waarom gebruikt u opeens een Engels woord in een Nederlandse zin?). Is seks dan af te keuren??? Krijg nou wat. Zolang het gebeurt met instemming van alle partijen (die een fatsoenlijke leeftijd hebben bereikt), is er niets mis met seks!! Uit welke kerk kom je?

Sinterklaas 27 mei 2004 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:

Ik denk dat ik het snap :oops: . Maar ik geloof nooit dat jullie tot zoiets in staat zijn.

Wat de kerk betreft: ik ben (vrij) katholiek opgevoed, dus mijn excuses als ik hier een beetje te vroom zou overkomen.

DaBlacky 27 mei 2004 14:08

Citaat:

Citaat:

Ik denk dat ik het snap :oops: . Maar ik geloof nooit dat jullie tot zoiets in staat zijn.

Hier ga ik uit privacy-overwegingen geen antwoord op geven ;)

DaBlacky 27 mei 2004 14:10

Citaat:

Citaat:

Wat de kerk betreft: ik ben (vrij) katholiek opgevoed, dus mijn excuses als ik hier een beetje te vroom zou overkomen.

Zelfs de katholieke kerk keurt seks niet af.

[size=1]Op voorwaarde dat het gebruikt wordt binnen een huwelijk en met als doel kinderen te maken[/size]

Rogier 27 mei 2004 14:17

Citaat:

Citaat:

[size=1]Op voorwaarde dat het gebruikt wordt binnen een huwelijk en met als doel kinderen te maken[/size]

Alhoewel ze hier en daar wat ervaring missen.

Spetsnaz 27 mei 2004 14:30

Citaat:

Citaat:

Dan zulde die pastoors toch wa beter moeten uitleggen hoe ge kinderen moet maken, want nu doen ze het vaak verkeerd. :twisted:

circe 27 mei 2004 14:52

in mijn tijd waren er zo van die bloedrode bollekeslekstokken waar je tong heel de dag rood van bleef! dat waren de lekkerste, maar ik geloof dat ze die nu niet meer hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be