Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Mulit kulti is mislukt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145066)

duveltje382 17 oktober 2010 12:46

Mulit kulti is mislukt

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...iveau/1.885453

bron/VRT nieuwsnet

idd de multiculturele samenleving is mislukt,dat zien ze nu over heel de Wereld

hurricane 17 oktober 2010 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5036790)

bron/VRT nieuwsnet

Vreemd. Een paar weken geleden was je PRO multicul ?

suqar_7loe 17 oktober 2010 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5036793)

Vergeef het hem. Hij is al een tijdje de kluts kwijt.

duveltje382 17 oktober 2010 12:50

Citaat:

ola ola ola

Ik ben idd voor een multiculturele samenleving,maar wat ik erover denk is daarom nog niet de waarheid hé
herlees de openingspost anders nog eens goed zo ik zo zeggen

hurricane 17 oktober 2010 12:53

Euh. Ja. Herlezen. En dus hetzelfde antwoord ...

Sunny 17 oktober 2010 12:56

Citaat:

bron/VRT nieuwsnet

Dat zien we vooral in Europa waar de linkse partijen busladingen stemveejurken binnenhaalden en uitkeringen aanboden in ruil voor hun stem.
In tegenstelling tot NL en Duitsland zal het in dit apeland nog wel een tijd duren alvorens multikulti links de gevolgen van haar crimineel beleid erkent.

duveltje382 17 oktober 2010 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5036806)
Euh. Ja. Herlezen. En dus hetzelfde antwoord ...

Wel waarom post ik dit nu zo zou je zeggen,ik vind gewoon dat allochtonen meer inspanningen moeten doen om te integreren in onze samenleving,terug sturen zoals jullie willen kan gewoon weg niet,internationale regels hé

stropke 17 oktober 2010 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5036816)
Wel waarom post ik dit nu zo zou je zeggen,ik vind gewoon dat allochtonen meer inspanningen moeten doen om te integreren in onze samenleving,terug sturen zoals jullie willen kan gewoon weg niet,internationale regels hé

Er zijn genoeg allochtonen die dergelijke inspanning doen en prima leven hier, behalve de Allahtonen niet. Die groep hebben we het over want die willen, op enkele uitzonderingen na (ken er persoonlijk 4), niet integreren. Ze vinden dat wij ons moeten aanpassen aan hun.
Ja, mijn botte, zeg ik (op zijn Gents) En internationale regels veeg ik in da geval mijn** aan.
Die gasten, zekers welke crimifeiten begaan, mogen ze stante-pede buitenzwieren.

Savatage 17 oktober 2010 13:26

Allé, Merkel ziet het licht dan toch nog. Goedkope poging om nog wat stemmen voor zich te winnen na x aantal jaar de immagratiepolitiek te verwaarlozen in Duitsland.

Marie van de koster 17 oktober 2010 14:47

Citaat:

Direct, tout de suite, een einde aan verdere immigratie, ook gezinshereniging want dat zijn gewoonlijk toch schijnmaneuvers.

andev 17 oktober 2010 15:19

Citaat:

Dat "terugsturen kan niet" is larie en apenkool. Wanneer de meeste staten dat multiculgedoe te grondig zullen beu zijn zou er wel eens één en ander kunnen gebeuren met die "internationale regels", en we moeten daarom niet afkomen met "nazi's en kampen" zoals sommigen/zullen doen om de zaak belachelijk te maken!
Alvast stoppen met de ongebreidelde invoer van verder onaangepast kiesvee waar je steeds weer van nul mag mee herbeginnen. Aanpakken van schijnhuwelijken en laten overkomen van familie om ze hier verder, van begin tot einde, te mogen kweken op onze kosten, geen snel-Belg-toestanden meer, geen dubbele nationaliteiten enz enz enz
Dat kan echt niet zo moeilijk zijn: geen nieuwe kanslozen erbij en reeds aanwezig gespuis buiten.

Marie van de koster 17 oktober 2010 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 5037008)
Dat "terugsturen kan niet" is larie en apenkool. Wanneer de meeste staten dat multiculgedoe te grondig zullen beu zijn zou er wel eens één en ander kunnen gebeuren, en we moeten daarom niet afkomen met "nazi's en kampen" zoals sommigen/zullen doen om de zaak belachelijk te maken!
Alvast stoppen met de ongebreidelde invoer van verder onaangepast kiesvee waar je steeds weer van nul mag mee herbeginnen. Aanpakken van schijnhuwelijken en laten overkomen van familie om ze hier verder te laten kweken op onze kosten, geen snel-Belg-toestanden meer, geen dubbele nationaliteiten enz enz enz
Dat kan echt niet zo moeilijk zijn: geen nieuwe kanslozen erbij en reeds aanwezig gespuis buiten.

2 2 2

andev 17 oktober 2010 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5036876)
Allé, Merkel ziet het licht dan toch nog. Goedkope poging om nog wat stemmen voor zich te winnen na x aantal jaar de immagratiepolitiek te verwaarlozen in Duitsland.

Alleen zitten onze hypocriete multiculonnozelaars weer aan te kijken tegen de opvang van allen die op een ander niet meer hoeven te zijn...
Nederland, Frankrijk, Duitsland en wie volgt?
Straks weer duizenden erbij die in een tentje slapen in het Belgische park en elke dag opgevoerd worden door de VRT?

Pericles 17 oktober 2010 15:24

Citaat:

Dat "terugsturen kan niet" is larie en apenkool. Wanneer de meeste staten dat multiculgedoe te grondig zullen beu zijn zou er wel eens één en ander kunnen gebeuren met die "internationale regels", en we moeten daarom niet afkomen met "nazi's en kampen" zoals sommigen/zullen doen om de zaak belachelijk te maken!
Alvast stoppen met de ongebreidelde invoer van verder onaangepast kiesvee waar je steeds weer van nul mag mee herbeginnen. Aanpakken van schijnhuwelijken en laten overkomen van familie om ze hier verder, van begin tot einde, te mogen kweken op onze kosten, geen snel-Belg-toestanden meer, geen dubbele nationaliteiten enz enz enz

Zo moet het.
En vroeg of laat zal dat de politiek zijn in alle westerse landen.

Sunny 17 oktober 2010 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 5037013)
Alleen zitten onze hypocriete multiculonnozelaars weer aan te kijken tegen de opvang van allen die op een ander niet meer hoeven te zijn...
Nederland, Frankrijk, Duitsland en wie volgt?
Straks weer duizenden erbij die in een tentje slapen in het Belgische park en elke dag opgevoerd worden door de VRT?

met zielige beelden van zielige kindjes....

Cdude 17 oktober 2010 16:31

Citaat:

Vroeg of laat wordt iedereen geconfronteerd met de realiteit.
Slinksiewinkies kunnen het niet meer verstoppen met nutteloze soepsidies.
Multicul bestaat niet.

Isolatie, segregatie en gedwongen retours !!

liberalist_NL 17 oktober 2010 17:06

Citaat:

bron/VRT nieuwsnet

Multicultuur had nooit het streven moeten zijn van de politiek. Neen, het had een multi-etnische samenleving moeten worden, met een coherente cultuur. Multicultuur is gewoon een ander woord voor segregatie, en wat we willen is juist dat iedereen meedoet. Dat neemt niet weg dat mensen zich best anders cultureel mogen uiten, maar in ieder geval de Leitkultur van het land overnemen.

Carnivore 17 oktober 2010 17:18

Citaat:

+
gewoon afschaffen van kindergeld voor allochtonen die bvb nog geen 5jaar gewerkt hebben. Geen dop/ocmw/ziekenkas voor mensen die nog geen 5jaar aan het systeem hebben bijgedragen.
gewoon het afpakken van de belgische nationaliteit bij het 2de criminele feit en terug naar land van herkomst.
Geen toegang tot het grondgebied zonder bewijs dat betrokkene werk zal hebben.

En 't zal al veel helpen.
Misschien dat ze onze, de mensen wier ouders en grootouders en die zelf al heel hun leven bijdragen aan het sociaal systeem, pensioenleeftijd niet moeten optrekken dan.

Paulus 17 oktober 2010 18:56

Hoedje af voor Merkel.

Paulus.

Sunny 17 oktober 2010 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 5037453)
Hoedje af voor Merkel.

Paulus.

Ze mag wel wat directer zijn in haar uitspraken. Ze heeft het over de mislukking van de multi kulti maar bedoelt wel het probleem 'islam'.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be