Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor
(Bericht 5038269)
Shariah 4 Belgium vertegenwoordigt ons niet.
Shariah 4 Belgium horen zelfs tot een sekte, zij zijn een splintergroep, van mensen die ex-gangsters waren, een baard laten groeien, en opruiende taal spuien,
Zij zijn de nieuwe Khawareej ( een superstrenge groep )
|
Salafisten, Wahabisten of Ikwan, allemaal extremistische splintergroepjes die elkaar het licht in de ogen niet gunnen daar zij de enigen zijn die het ware woord volgen.
Doet me denken aan de protestanten vs Katholieken.
Citaat:
De¨Profeet vzmh heeft ons gewaarschuwd voor zulke mensen.
Volgens hen zijn een groot deel van de Moslims "Koffar" "ongelovigen" en dat mag zomaar niet, je mag niet mensen tot kafir verklaren.
|
Vrede zij met hem, ja hoor, maar de profeet gaf ook aan dat in vrede samenleven met niet moslims niet kan, tenzij de niet moslims- maar wel broeders van't boek (ergo christenen en joden)- Dhimmi's of slaven zijn.
Citaat:
Wij distantieren ons van zulke mensen, ik persoon distantieer me van Shariah 4 Belgium
|
Nochtans houden ze zich strikter aan't boek. Ik lust je wel, Moor, als je enige Moorse voorvaderen hebt, dan ben je goed bezig binnen de Moorse visie.
Citaat:
Islam staat voor "diplomatie, dialoog, samenwerking, respect, ideeen verwisseling,"
|
Peut, Islam betekend letterlijk onderwerping, in dit geval aan Allah, het enige opperwezen dat jaloers is op andere opperwezens die niet mogen/kunnen bestaan. Niet dat het Allah anders maakt dan Jaweh, Jehova, Adonai of welke andere naam ooit gebruikt om de Abramistische oppergod aan te duiden.
Citaat:
De Kruistochten en Reconquista zijn voorbij, we leven in vredestijd, dus in vredestijd gelden andere wetten, namelijk indien je een alliantie of een overeenkomst hebt gesloten met niet-Moslims dan is deze overeenkomst zo heilig als de Koran zelf.
|
Dar El Islam en Dar el Harb.... Hier is het momenteel zeker nog Dar El Harb hoor.
Citaat:
Een Moslim verbreekt geen overeenkomsten noch zijn woord. Een echte Moslim respecteert de wet van de land waar hij te gast is.
|
Een echte moslim volgt alleen de Koran en de goedgekeurde Hadiths.
Landen bestaan niet, da's allemaal onnodig tijdverdrijf, uiteindelijk moet dat allemaal Dar El Islam worden.
Wetten die afwijken van de Koran zijn geen wetten, maar apostatische dwingelandij, wat bestreden moet worden.
Oftewel, loochen jij niet een klein beetje je eigen godsdienst, of moeten we dit of onder Takiya plaatsen, of onder de hoofding trollen?