Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Wie moet nu de loodgieter worden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145102)

Sidharta 18 oktober 2010 07:46

Wie moet nu de loodgieter worden?

Nu niemand meer het gat kan dichten ,is er dan nog een loodgieter te vinden ,die het wel zou kunnen?

JP Coen 18 oktober 2010 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sidharta (Bericht 5038366)
Nu niemand meer het gat kan dichten ,is er dan nog een loodgieter te vinden ,die het wel zou kunnen?

Nu is het de beurt aan de liberalen ,of verkiezingen.

Raven 18 oktober 2010 08:00

best: niemand meer. Het belgische model heeft gefaald. Tijd voor een splisting

Gwyndion 18 oktober 2010 08:00

Je bent de optie "geen" vergeten, ipv "kan NV-A een compromis sluiten" moet het gezien de FR sabotageacties eerder "kunnen de FR een compromis sluiten met NV-A" zijn.

Sidharta 18 oktober 2010 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JP Coen (Bericht 5038373)
Nu is het de beurt aan de liberalen ,of verkiezingen.

Laat een Franstalige nu maar het vuile werk opknappen, te beginnen in eigen gelederen.

Sidharta 18 oktober 2010 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 5038390)
best: niemand meer. Het belgische model heeft gefaald. Tijd voor een splisting

De koning is al bezig met inpakken, voor zijn verhuizing naar Italie.
Logisch toch:roll:
Als Belgie niet meer kan bestaan ,kan de koning niet meer bestaan,volgens de logica major en logica minor.

Vlaamse Leeuwin 18 oktober 2010 08:15

Citaat:

Misschien kan Albert de opdracht om het gat te dichten aan RogerVangheluwe geven ......

Sidharta 18 oktober 2010 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5038411)
Misschien kan Albert de opdracht om het gat te dichten aan RogerVangheluwe geven ......

Is dat de rechtvaardigheid die Leonard bedoelt?:roll:

plakker 18 oktober 2010 08:20

Wie nu? Niemand.
't Gat niet groter meer maken, België bestaat niet meer, gewoon alles herbekijken en niet meer verder doen met het dure Belgische systeem.

Boduo 18 oktober 2010 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5038416)
Wie nu? Niemand.
't Gat niet groter meer maken, België bestaat niet meer, gewoon alles herbekijken en niet meer verder doen met het dure Belgische systeem.

Dat ze nu eens serieus de jaren 1989 t/m 1992 in Tsjechoslovakije bekijken én het resultaat dat uiteindelijk goed is voor de beide nieuwe staten.

:|

plakker 18 oktober 2010 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 5038428)
Dat ze nu eens serieus de jaren 1989 t/m 1992 in Tsjechoslovakije bekijken én het resultaat dat uiteindelijk goed is voor de beide nieuwe staten.

:|

Maar natuurlijk.
Als het niet gaat tussen elkaar dan moet je als volwassen mensen uit elkaar gaan.
Gewoon rustig alles bekijken, opsplitsen, elkaar een hand schudden en zeggen: "toch bedankt voor de leuke tijden samen, het ga je goed".
Maar neen, angstvallig vasthouden aan iets dat niet werkt is niet gezond, voor niemand niet.
Ik begrijp dat het een grote stap is, en misschien voor velen een sprong in het duister, maar dat is het leven nu eenmaal.

Vlaamse Leeuwin 18 oktober 2010 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sidharta (Bericht 5038414)
Is dat de rechtvaardigheid die Leonard bedoelt?:roll:

ik denk het....maar hé, volgens Leonard moeten onze vergiffenis schenken aan Roger ....:roll:

De Prof 18 oktober 2010 08:52

Wat nu?

Kijken hoe N-VA gaat reageren.
Jan Jambon gaf de stemming tot splitsing BHV een week uitstel.
We weten nu dat dat uitstel niks opgebracht heeft.
Komt er dus nu een stemming in het parlement?

Herr Flick 18 oktober 2010 08:54

Om er absoluut zeker van te zijn dat de boel kompleet in de vernieling gereden wordt, en den di rupo nog ne kloot af te trekken, mag de Reynders het nog eens proberen...

De walen zijn toch tegen die nota, dus vind ik dat ze het nu maar moeten oplossen he. ...

plakker 18 oktober 2010 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 5038459)
Wat nu?

Kijken hoe N-VA gaat reageren.
Jan Jambon gaf de stemming tot splitsing BHV een week uitstel.
We weten nu dat dat uitstel niks opgebracht heeft.
Komt er dus nu een stemming in het parlement?

Het zou moeten, hij zei vorige week dat de parlementaire weg maandag open ligt, en dat is vandaag ;-)

den ambetantsten 18 oktober 2010 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5038411)

Ja, op zijn minst zou nu een geestelijke moeten worden aangesteld! En de Roger heeft in deze de beste kaarten!
:lol:

stropke 18 oktober 2010 09:06

Citaat:

:lol::lol:
Gij vergelijkt Belziek mee een open riool. Wel splits de riool in twee takken: eentje naar Nederland en de ander naar Frankrijk.
Klaar geen gat meer!! :-D

tschoon verdiep 18 oktober 2010 09:07

En loodgieter kan hier niks meer komen doen.

Op de duur is het beter een huis af te breken wanneer het volledig is aangetast door betonrot en terug op te bouwen, dan te blijven bricoleren.

poekieJ 18 oktober 2010 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5038466)
Het zou moeten, hij zei vorige week dat de parlementaire weg maandag open ligt, en dat is vandaag ;-)

Het lijkt me straf dat men dat vandaag zou doen, vergeet niet dat men eigenlijk pas een officiële reactie verwachtte tegen vandaag, maandag.
Als het geagendeerd wordt zal het volgens mij morgen zijn.

poekieJ 18 oktober 2010 09:38

En om op de poll te reageren, ik heb andere gestemd, namelijk niemand. Het is nu echt wel genoeg geweest en de bevolking is het beu.
Nouja, ik alleszins, en ik zal wel niet de enige zijn, daar ben ik van overtuigd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be