![]() |
"fabula acta est"
ofte: dit verhaal is voorbij...
Dat zijn de woorden vanuit n-va bij het begin van het partijbestuur. Het ziet er dus niet naar uit dat ze bij de n-va van plan zijn om weer "echte" onderhandelingen te gaan voeren op leest van de franstaligen. Ik ben benieuwd wat er nu zal gebeuren. Rond 12h volgt er een persmededeling. http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20101018_041 |
Citaat:
|
De nva zou bij mij in achting de lucht inschieten moesten ze zeggen dat ze samen met ALLE Vlaamse partijen een boedelscheiding gaan bekijken.
Al was het maar de financiële kant ervan berekenen. De kans dat dit gezegd zal worden is natuurlijk nogal klein, al zou het de franstaligen wel wat doen nadenken. |
Fabula acta est
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Est Fabiola?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hopelijk laten ze dat ook nog weten ! op deze basis mag niet voort onderhandeld worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Leve het Latijn! |
Citaat:
Ook al is het: Acta est fabula |
Citaat:
We bekijken en bespreken nu wel de reacties van de Walen, maar ik vraag me af hoe BDW deze tekst op zijn partijbestuur was gaan verdedigen. Hoe 'impossible' deze voorstellen zijn voor Elio, ze zijn nog 'impossibeler' voor een groot deel van de N-VA-achterban. Ik wacht dus nog even af met het verlengen van mijn partijlidkaart... |
Citaat:
Deze tekst was een compromis waar NVA zich kon in vinden als basis voor een akkoord. Iindien U revolutie wenst, betrek dan NVA er niet in. Daar bestaan andere uitlaatkleppen voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen énkele partij heeft in de 180-jarige geschiedenis van dit onland het einde van België zó dichtbij gebracht als de N-VA, en jij twijfelt over je lidkaart!? Een standbeeld verdienen ze! |
Citaat:
|
Welk verhaal?
Dat N-VA nog meedoet? Het Belgisch verhaal? De verhaal van de zeven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be