![]() |
Hollandse pot bevordert kwaliteit sperma:
Het Nederlandse eetpatroon is uitstekend voor de vruchtbaarheid. Mannen die vaak aardappels, groente en vlees eten, hebben een tweemaal zo hoge concentratie zaadcellen als mannen die anders eten.
![]() Ik zou zeggen: Leve de Zuurkool vet vette jus. |
het schijnt ook dat je van ananas eten zoetere sperma krijgt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mss gaat de kwaliteit er dan ook eerder uitzien als die van een kwak mortel ... ;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Sommigen hebben niks, anderen veel.
Lijkt me met iets meer te maken hebben dan met patatjes. Niet wat je vormelijk eet, maar intrinsiek dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Al zelf geproefd misschien? Over sperma gesproken. Is het geen wonder hoe wij mannen een zaadfabriek zijn? Wij schieten onze zak leeg en iet later is er alweer nieuwe sperma. Ik vind dat wel grappig, "sempercreare". Das geen speeksel he. Dat is het zaad om een mens in de wereld te brengen. Een mens dat geliefd of gehaat wordt. Een mens die zijn/haar eigen toch gaat. De mens!!!!! Wij mensen!!! Jeee-sus.... mhehehehe |
Citaat:
en natuurlijk proef ik mijn eigen sperma regelmatig. Nog nooit een tong gedraaid vlak na een pijpbeurt? SU PER GEIL 8-) |
Citaat:
En neen, ik ben een goor ventje, maar mijn eigen kwakje proef ik liever niet ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje raar. Ik heb meestal de gewoonte te willen knuffelen, zoenen en verderspelen... Maar bon, te veel informatie waarschijnlijk. Het was gisteren Kinsey op de buis! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard ook gaan plassen om mijn buis te cleanen. Ik ben zo niet van de romantische slag... enfin... ik ben romantisch maar op de minst verwachte momenten. Dan heeft ze daar extra geniet van. I like the way it hurts. |
Citaat:
Als zij dat niet wil, ga ik ze niet dwingen hoor. En mag ik vies zijn van mijnen eigen sperma, ja? Mag ik? :) De enige spermacel waar ik niet vies van ben is mijn dochter. |
Dacht eventjes dat het hier zou gaan van 'nederwiet verwekt opperpiet' maar het gaat over de -excusez la contradiction- nederlandse keuken !
Stoemp van boerenkool met worst !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be