backfire |
18 oktober 2010 14:48 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen
(Bericht 5039061)
zever in pakskes gast
In mijn nabije omgeving werken verschillende mensen van verschillende rassen en culturen en religieuze gedachten. De enige die keet schoppen zijn de gasten met een islam achtergrond. Iedereen krijgt kansen in België. IEDEREEN !!!! Het heeft niets te maken met ras of cultuur. Het grote probleem is het beleven van de islamitische religie. En maar bashen dat de Belgen racisten zijn. Grote leugens. Belgen zijn geen racisten. Hoe kan je een praktiserend moslim in een open bedrijf laten werken? De islam discrimineert vrouwen en holebis.
|
Uw 'zeker in pakskes', repliek staat mij niet aan. En 'gast' nog minder.
Het heeft wél te maken met ras en zéker huidskleur. Ik geloof liever de statistieken dan de wilde verhalen uit wat voor 'nabije omgeving' je ook komt. 'De Belg' is inderdaad geen 'racist', zoals ze dat zelf zeggen: 'ik ben geen racist hoor, maar ....'
En voor je mij weer als linkiewinkie verkettert: ik ben de eerste om de uitwassen van de islam, hier en in hun eigen kutlanden. Maar als jij het woord 'allochtoon' leest, reageer je alsof je door een islamtische wesp bent gestoken. En wordt je relaas ongeloofwaardig. Veel van je argumenten zijn dat echter niet.
|