![]() |
n-va dient opnieuw splitsingsvoorstel in
http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20101018_090
nu gaan we eens zien hoe het zit! Dat wordt lachen! :lol: |
Wordt die hoogdringendheid dan morgen gestemd ?
Of wordt enkel de agendering morgen gestemd ? |
Citaat:
|
Ik las het ook net in De Standaard en ik moet eerlijk bekennen....mijn mondhoeken krulden spontaan omhoog en ik kon een hartelijke lach niet meer onderdrukken :lol:
|
En dan een alarmbelletje . En dan nog 1 en dan een belangenconflict . Zijn we een paar maand zoet...
|
MUHAHAHA prachtig, ik vraag me af of NV-A en de FR samenspannen om BE te splitsen en dat dit gewoon theater is om de bevolking te overtuigen. Hoe de FR NV-A steeds in de kaart spelen is niet te geloven, ze hadden beter het "rustig" bekeken en pas woensdag uitlatingen gedaan.
|
we gaan naar verkiezingen, dat is duidelijk.
|
Citaat:
Als we dus lang genoeg wachten, wordt dit voorstel goedgekeurd :lol: |
Citaat:
|
Het feestje is begonnen :bday: :vlaander:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
al weet ik niet of het van NVA ook een goed idee is om dit nu al te in te dienen. Ik had nog een week gewacht om het soepje wat te laten pruttelen. |
volgens mij komt dit omdat de franstaligen gewoon niet gewend zijn dat het zo lang duurt eer ze hun zin (niet) kregen. Ze zijn gewend van de vlamingen dat die al veel langer door de knieen zouden gegaan zijn. En nu is dat niet het geval, dus hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat ze tactische fouten beginnen te maken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be