![]() |
Cannabis en politiek.
Ik vraag me af wanneer België eens aandacht geeft aan andere problemen.We staan namelijk als land stil op dit moment .De aandacht zit niet waar ze moet zijn... Door de hele bazaar!
Ik weet niet of ik dit mag hier posten om dat dit nog geen politieke aandacht heeft gehad alleen i.v.m de negatieve gevolgen ,speekseltests. Ik vind dat men in de politiek stilaan voorbeeld van OBAMA moet aannemen. Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=LvUziSfMwAw, de mensen die dit gebruiken hebben soms niks anders dan cannabis als redmiddel.. zonder het lichaam inwendig te vernietigen door zware medicijnen. En dan op zijn tijd is het niet eens tijd om te bekijken wat het als legalisatie zou klaarspelen, een veilig alternatief of de wereld brengen dan alcohol.Maar dit is verre toekomst. België kijk naar de toekomst en laat zien dat we nog mee zijn met de wereld.Nederland is het enigste land wat zijn softdrugs beleid strenger laat worden. De rest van de wereld word er net zachter op!.In Amerika stemt al bijna de helft van het volk pro legalisatie.Dit betekent??..Over medicinaale cannabis , als er stemmingen worden op gedaan zijn deze meestal over de 60 procent TOT 80 procent, van de aparte staten. http://www.tokeofthetown.com/2010/10...cal_mariju.php Leeft België in een andere wereld?. Mvg |
Citaat:
|
volledig mee akkoord , Cannabis is een zeer belangrijk product dat moet waarover moet gediscuteerd worden op
Gebied van recreatief gebruik Gebied van 10000den economishe voordelen Hierzo WETENSCHAPERS zeggen dat het hoogtijd word voor brandstof op basis van hennep. scientists-reveal-hemp-biofuel http://www.businessgreen.com/busines...l-hemp-biofuel Cannabis word het biljoen dollar gewas genoemd dit zegt al genoeg. Gebied van medisch gebruik. En tenslotte of legalisatie ooit zou kunnen werken.Waarom er nooit debatten over zijn, SIMPEL... de politiek komt alleen maar buiten als het veilig is wanneer ze op een win win situatie kunnen reageren. Vlaams Belang kwam er ooit mee af .. extreem rechtse partij .. laat groen en S.P.A er maar eens over praten ;-). En onderzoek over doen. Ik denk door middel van onderzoek dat cannabis (,in Amerika en zeker in Californië waar ze in 2 november voor legalisatie gaan stemmen !!!), een zeer goeie uitkomst heeft wat het betreft qua onderzoeken.Omdat het helemaal niet zo erg is.Het blijft een softdrugs akkoord !!!. Maar alcohol is toch een hard drugs?? en we worden aangespoord om dat de drinken ....Kom hé even waarheid bij de feiten brengen ;-). |
|
Citaat:
|
Citaat:
persoonlijk vind ik ouders die hun kinderen onbeschermd naar een kerk sturen nog onverantwoorder. Wat het gedrag van ouders tov hun kinderen met marihuana te maken heeft is mij een raadsel. |
2jaar geleden!!!
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ja op welk gebied... dat je het mag gebruiken in je eigen huis.Maar dat je zelf geen speciaal kweek vergunning krijgt bij u thuis ..Wat volkomen schadeloos is lijkt me alleen een besparing op de mensen die al genoeg aan medicijnen uitgeven.Je mag in nederland je wietje bij de apotheker gaan halen OP EIGEN RISICO , wat je bent crimineel als je de grens overrijd .Zo is het legaal ja ... dat slaat toch nergens op je mag het doen maar je moet wel crimineel spelen!.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ahja , Van waar hebt u deze info.Ik kan fout zitten hierover. Maar dat staat los van het feit dat we zo ver zijn achtergelopen op de rest van Europa en de wereld, op het gebied van cannabis wetgeving en medische wetgeving i.v.m cannabis.
|
Citaat:
1000 woorden hoeft niet. |
Citaat:
Zou dringend moeten veranderen. Meer info kan ik niet geven, ik wil mijn apotheker niet verraden :) |
Citaat:
het koninklijk besluit meer info |
Citaat:
|
Citaat:
Volledig mee akkoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be