![]() |
IK BEN HEEL VERDRIETIG WANT DANNY, mijn papa, stemt op jullie partij een mijn familie zijn anti BLOK er komt een scheiding aan. een deel van onze familie is buitenlands (turks) en daardoor ontstaan uitzinnige discussies. we kunnen geen kerstmis meer vieren door deze ruzie
help ons geef aub pro en contra elementen en argumenten groetjes staelens STW |
Of het je veel zal helpen weet ik niet, maar het enige dat ik kan suggereren is dat zij aan elkaar eens proberen uit te leggen waarom zij op het Vlaams Blok stemmen of niet. Als je weet waarom iemand iets vindt, kan je dat meestal gemakkelijker begrijpen.
En ik moet eerlijk zeggen dat als mensen omwille van een politiek overtuiging niet meer met elkaar kunnen samenleven, dat ik er een beetje voor vrees dat dat eerder de aanleiding dan de reden is. Als je echt van elkaar houdt, moet je zoiets toch van elkaar kunnen verdragen... desnoods door er gewoon niet te veel over te spreken. Er zijn toch genoeg andere dingen waar ze het wel over eens zijn of toch ooit geweest zijn? |
Citaat:
|
niet echt een partij van het vlaams blok maar ja...
Soms wanneer mijn Turkse familie komt begint Danny dan opeens racistische opmerkingen te maken, en mijn moeder kan daar niet om lachen :oops: |
En waarom doet je papa die uitpsraken? Is hij door allochtonen lastig gevallen of overvallen?? Of iets anders?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bruno? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie vieren toch zeker nog het offerfeest? |
Wij kunnen kerstmis niet vieren want sinds vorig jaar moeten we dan op vakantie naar Turkije. En
|
Wat smijten ze hier binnen!
|
en moet Danny, je papa dan ook mee naar Turkije of zo?
Of heeft mama een nieuwe papa gevonden ondertussen, ook een turkse papa? Het lijkt me allemaal nogal ingewikkeld. |
Citaat:
|
HUHHHHH ?!?
vrij lachwekkend :p |
Citaat:
|
Dit is niet om mee te lachen :!:
Ik dacht dat ik hier mischien hulp kon vinden maar sommigen van jullie lachen mij alleen maar uit. |
We lachen U niet uit vincent, we begrijpen gewoon niet wat je vraag is.
Je papa wil op het Vlaams Blok stemmen? Je mama wil dat niet hebben omdat haar familie turks is? Waarom zou je papa niet op het Vlaams Blok mogen stemmen? Dit is (tot hiertoe nog steeds) een VRIJ land waar IEDEREEN mag stemmen op wie hij wil. Indien je papa en je mama gaan scheiden omdat hij op het Vlaams Blok wil gaan stemmen, dan zal er voordien wel al iets fout tussen hen geweest zijn. Bovendien: het Vlaams Blok is helemaal niet tegen allochtonen die zich wensen te integreren (zoals je mama en haar familie deden), enkel tegen degenen die zich hier niet willen aanpassen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Of wel? |
overtuig gewoon je pa en je familie om op de pvda te stemmen
dat betekent: arbeiders en migranten SAMEN ! |
Hey? 8O :?:
![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be