Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Mijn Papa Mag Niet Meer Op Jullie Stemmen Groetjes Vinnie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14518)

vincent DE KREM 24 mei 2004 13:39

IK BEN HEEL VERDRIETIG WANT DANNY, mijn papa, stemt op jullie partij een mijn familie zijn anti BLOK er komt een scheiding aan. een deel van onze familie is buitenlands (turks) en daardoor ontstaan uitzinnige discussies. we kunnen geen kerstmis meer vieren door deze ruzie

help ons geef aub pro en contra elementen en argumenten

groetjes staelens STW

Rr00ttt 24 mei 2004 13:51

Of het je veel zal helpen weet ik niet, maar het enige dat ik kan suggereren is dat zij aan elkaar eens proberen uit te leggen waarom zij op het Vlaams Blok stemmen of niet. Als je weet waarom iemand iets vindt, kan je dat meestal gemakkelijker begrijpen.

En ik moet eerlijk zeggen dat als mensen omwille van een politiek overtuiging niet meer met elkaar kunnen samenleven, dat ik er een beetje voor vrees dat dat eerder de aanleiding dan de reden is.

Als je echt van elkaar houdt, moet je zoiets toch van elkaar kunnen verdragen... desnoods door er gewoon niet te veel over te spreken. Er zijn toch genoeg andere dingen waar ze het wel over eens zijn of toch ooit geweest zijn?

StevenNr1 24 mei 2004 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vincent DE KREM
stemt op jullie partij

Jullie partij? Is dat hier het forum van het Vlaams Blok? Nee toch hé?!

vincent DE KREM 24 mei 2004 15:49

niet echt een partij van het vlaams blok maar ja...
Soms wanneer mijn Turkse familie komt begint Danny dan opeens racistische opmerkingen te maken, en mijn moeder kan daar niet om lachen :oops:

StevenNr1 24 mei 2004 15:56

En waarom doet je papa die uitpsraken? Is hij door allochtonen lastig gevallen of overvallen?? Of iets anders?

S. 24 mei 2004 16:16

Citaat:

IK BEN HEEL VERDRIETIG WANT DANNY, mijn papa, stemt op jullie partij een mijn familie zijn anti BLOK er komt een scheiding aan. een deel van onze familie is buitenlands (turks) en daardoor ontstaan uitzinnige discussies. we kunnen geen kerstmis meer vieren door deze ruzie

groetjes staelens STW

Ik begrijp het niet zo goed. Pro en contra wat? Je moet gewoon politiek en persoonlijke relaties uit elkaar houden. Eén van de voordelen van een democratie is dat we elkaar niet de kop inslaan als iemand een andere mening heeft.

Spelev 24 mei 2004 16:17

Citaat:

groetjes staelens STW

WTF?

Xenon 24 mei 2004 17:30

Bruno? :P

Jean Suys 24 mei 2004 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Bruno? :P

mss peter :lol:

Knuppel 24 mei 2004 17:49

Citaat:

een deel van onze familie is buitenlands (turks) en daardoor ontstaan uitzinnige discussies. we kunnen geen kerstmis meer vieren door deze ruzie
En waarom kan uitgerekend Kertsmis, het feest van de 'westerse' vrede, niet meer gevierd worden, kleintje?

Jullie vieren toch zeker nog het offerfeest?

vincent DE KREM 24 mei 2004 18:10

Wij kunnen kerstmis niet vieren want sinds vorig jaar moeten we dan op vakantie naar Turkije. En

Fribre 24 mei 2004 20:23

Wat smijten ze hier binnen!

circe 24 mei 2004 20:27

en moet Danny, je papa dan ook mee naar Turkije of zo?

Of heeft mama een nieuwe papa gevonden ondertussen, ook een turkse papa?

Het lijkt me allemaal nogal ingewikkeld.

Foundation 25 mei 2004 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Wat smijten ze hier binnen!

Die mailopsteller, neemt die eigenlijk ook opdrachten aan voor andere partijen? Ik denk dat een nieuw soort tactiek aan het licht is gekomen :D

Paranoid 25 mei 2004 08:46

HUHHHHH ?!?
vrij lachwekkend :p

Stef Leeuwenhart 25 mei 2004 10:13

Citaat:

groetjes staelens STW

8O :lol: Dit moet een grap zijn.

vincent DE KREM 25 mei 2004 13:35

Dit is niet om mee te lachen :!:
Ik dacht dat ik hier mischien hulp kon vinden maar sommigen van jullie lachen mij alleen maar uit.

circe 25 mei 2004 13:41

We lachen U niet uit vincent, we begrijpen gewoon niet wat je vraag is.

Je papa wil op het Vlaams Blok stemmen?
Je mama wil dat niet hebben omdat haar familie turks is?

Waarom zou je papa niet op het Vlaams Blok mogen stemmen? Dit is (tot hiertoe nog steeds) een VRIJ land waar IEDEREEN mag stemmen op wie hij wil.

Indien je papa en je mama gaan scheiden omdat hij op het Vlaams Blok wil gaan stemmen, dan zal er voordien wel al iets fout tussen hen geweest zijn.

Bovendien: het Vlaams Blok is helemaal niet tegen allochtonen die zich wensen te integreren (zoals je mama en haar familie deden), enkel tegen degenen die zich hier niet willen aanpassen.

Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Of wel?

Pie 25 mei 2004 13:57

overtuig gewoon je pa en je familie om op de pvda te stemmen
dat betekent: arbeiders en migranten SAMEN !

circe 25 mei 2004 14:06

Hey? 8O :?:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be