![]() |
Filip4King in december?
Geen idee of dit al ergens op het forum staat (ik vond het alleszins niet), dus:
Citaat:
Stel u voor: in volle regeringsformatie de fluppe als koning :lol: |
Als ze in Laken nog een beetje hersens overhebben wachten ze daarmee totdat er een regering is.
|
Citaat:
|
't Schijnt ook dat Bébert danig aangedaan is door de hele politieke toestand, dat hij er zelfs op het vlak van gezondheid van afziet... Le petit pauvre :|
Of stond er iets in de nota van BDW over het afschaffen van de royale dotaties of zo ? :lol: |
Ik had het ook gelezen...
Flupke nog snel koning maken voor dat ze 't koningshuis afschaffen, zo kunnen we nog een deal maken dat jij de laatste koning bent... |
Filip koning? Van welk land? Wallonië ?
|
Citaat:
|
Het is een hoax . Niemand naar Radio 1 geluisterd dan ?
|
Citaat:
|
:-D
Citaat:
|
Citaat:
en wie luistert er nu naar radio 1? |
Altijd al geweten dat Fluppe een hoax was....die vent kon onmogelijk echt bestaan
|
Liever Filip dan Albert.
|
Citaat:
wow.. vlaag van zinsverbijstering? |
Citaat:
|
Als onze royals 2 hersencellen hebben die tegen elkaar aanwrijven, houden ze Albert op de troon, en geven ze de titel eerste en laatste koningin der Belgen aan Elizabeth.
|
Koningin Mathilde rrrrrrr :oops:
|
Of dingske daar, die leeft toch ook nog? De moeder van Albert, Fabiola.
|
Ik begrijp de kritiek op Filip niet. De ene marionet of de andere, wat is het verschil op dat vlak?
Wat mij wel interesseert is dat Filip een stuk zedelijker geleefd heeft in vergelijking met zijn vader. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be