manta |
19 oktober 2010 18:29 |
Sorteren = stressvrij rijk worden.
Blik-brik , lekker in de blauwe zak ...
Groenafval in de groene ...
Restafval gaat in de witte zak , met uitzondering van een paar spullen ...
Papier gaat bij het papierafval stoemmerik ! ! ! :lol:
Citaat:
Britse vrouw: 'Winnend lotje Euro Millions zit in vuilnisbak' Engelse Coventry beweert de winnares te zijn van de Euro Millions-jackpot van 129 miljoen euro. Ze heeft het winnende lot van de trekking van vrijdag 8 oktober echter nog niet geïnd omdat haar man 'het lotje ergens in de vuilnisbak gegooid heeft'.
De vrouw is een vaste klant in de supermarkt waar het winnende lot verkocht zou zijn. 'Ik gaf het ticket aan mijn man om het veilig te bewaren en hij gooide het zomaar weg. Ik ben razend', aldus de vrouw over de stommiteit van haar man met wie ze al meer dan vijftig jaar getrouwd is.
9.000 euro intrest per dag
Het koppel loopt - naast de 129 miljoen euro natuurlijk - ook nog eens ongeveer 9.000 euro intrest per dag mis en moet het nu stellen met hun staatspensioentje.
Hopelijk vindt haar vergeetachtige man het ticket nog, want ze hebben in totaal 180 dagen de tijd om het geld te gaan opeisen en meteen rijker te worden dan pakweg de Britse superster Robbie Williams. Als haar beweringen kloppen natuurlijk.
|
50 Jaar getrouwd , maar 'k heb zo'n vermoeden dat meneer de echtgenoot vanaf nu echt genoten heeft en nu op de zetel mag gaan maffen ... :lol:
|