Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Chauffeurs en beleefdheid. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145246)

hurricane 20 oktober 2010 17:41

Chauffeurs en beleefdheid.

Verleden week heeft mijn zoon een ongeval gehad.
Op de Boomsesteenweg, ter hoogte van Wilrijk, is zijn wagen beginnen slippen.
De man die achter hem reed, verklaarde dat hij normaal het verkeer volgde en met matige snelheid reed.
Wat er precies is gebeurt, zullen we nooit te weten komen. Olievlek, aquaplaning of een technisch defect. Of een stuurfout.
Zijn wagen is total loss maar het belangrijkste is : hijzelf is ongedeerd.
Buiten de chauffeur die achter hem reed, zijn er nog 3 andere wagens gestopt.
Allen Marokkanen, die zijn komen vragen of ze hulp konden bieden.
De rest van het verkeer zoefde tegen hoge snelheid voorbij het wrak, terwijl er notabene nog een passagier in zat.
Zulke dingen mogen ook gezegd worden.
Aan de mensen die stopten : respect en mijn dank.

HOUZEE ! 20 oktober 2010 17:55

<<Vlaams Belang-modus>> 9 Op de 10 inzittenden van de voorbijzoevende auto's waren natuurlijk ook Marokkanen, want in Wilrijk wonen alleen maar Marokkanen. <</Vlaams Belang-modus>>

Eigenzinnig 20 oktober 2010 18:05

<<vlaams belang modus>>Heeft hij zijn horloge en portefeuille nog ?<</vlaams belang modus>>

Dat hij ongedeerd is, is het belangrijkste...en ook marokkanen (meestal de wat oudere dan) kunnen fijne sociale mensen zijn...

hurricane 20 oktober 2010 20:31

:lol: Vlaams Belang modus

Ja, hij is er zonder kleer- of andere scheuren vanaf gekomen...

suqar_7loe 21 oktober 2010 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5043629)

Dat hij ongedeerd is, is het belangrijkste...en ook marokkanen (meestal de wat oudere dan) kunnen fijne sociale mensen zijn...

Je hebt fijne sociale oudere Vlamingen. Je hebt fijne sociale oudere Marokkanen. Je hebt arrogante, onaangename oudere Vlamingen. En je hebt arrogante, onaangename oudere Marokkanen. We kunnen ze niet allen over eenzelfde kam scheren, Eigenzinnig.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5043974)
:lol: Vlaams Belang modus

Ja, hij is er zonder kleer- of andere scheuren vanaf gekomen...

Het belangrijkste is dat uw zoon ongedeerd is. Tof, dat je hier een topic over opent (het is eens wat anders).

Eigenlijk vind ik het enorm jammer dat een Vlaming er van verschiet als een allochtoon hem hulp aanbiedt. Omgekeerd trouwens ook, vaak wekt het de verbazing van een allochtoon op als een Vlaming ter hulp schiet. In principe zou zoiets gewoon vanzelfsprekend moeten zijn. We zijn zo zwaar afgedwaald dat het zelfs onze verbazing opwekt wanneer iemand uit respect zn medemens hulp aanbiedt. Een spijtige zaak, vind ik dat.

AsGardSGO 21 oktober 2010 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5043582)
De man die achter hem reed, verklaarde dat hij normaal het verkeer volgde en met matige snelheid reed.
Wat er precies is gebeurt, zullen we nooit te weten komen. Olievlek, aquaplaning of een technisch defect. Of een stuurfout.
De rest van het verkeer zoefde tegen hoge snelheid voorbij het wrak, terwijl er notabene nog een passagier in zat.

Ach ja... wat kom je toch klagen. je weet toch hoe de mens in elkaar zit vandaag de dag?! Je gaat het niet meer veranderen want men wil niet meer veranderen en stilstaan bij zijn daden en gedragingen.

eno2 22 oktober 2010 10:12

Citaat:

En als ik dan zeg, dat natte blaren op de weg in de herfst levensgevaarlijk zijn, en zouden moeten gemeld worden op de radio, dan wordt mijn topic naar K&K verplaatst!

Ik heb zelf eens een totall loss gehad op natte blaren.

den dinges 14 november 2010 23:21

Citaat:

Waar zal het ophouden ? Nu krijg je al mensen die een ongeval van hun eigen zoon benutten om wat propaganda voor allochtonen te komen posten...:roll: man man toch:lol:

filosoof 14 november 2010 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5099807)
Waar zal het ophouden ? Nu krijg je al mensen die een ongeval van hun eigen zoon benutten om wat propaganda voor allochtonen te komen posten...:roll: man man toch:lol:

Want hier mag alleen propaganda tegen allochtonen gepost worden?
Nu je 't schrijft...

Hurricane, verstaan? :magniet: :roll:
Alleen haatposts!

suqar_7loe 14 november 2010 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5099807)

Nou ja, ge hebt uiteraard ook rechtse eerlijke Vlamingen die niet alles zwart/wit zien. Neem misschien een voorbeeld aan Hurricane en ontwaakt eens eindelijk uit die illusie waarin de Marokkanen allemaal criminelen en dieven zijn. Die muilband hebt ge al een tijdje niet meer op, verwijder dan ook eens die oogkleppen en misschien komt ge er dan wel..

Belachelijk post echt.

den dinges 14 november 2010 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5099825)
Want hier mag alleen propaganda tegen allochtonen gepost worden?
Nu je 't schrijft...

Hurricane, verstaan? :magniet: :roll:
Alleen haatposts!

Niet voor en niet tegen liefst...Maar nu je er toch over bezig bent : laat je haatposts tegen Eigen Volk voortaan ook maar achterwege. Bij voorbaat bestankt.;-)

den dinges 14 november 2010 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5099832)
Nou ja, ge hebt uiteraard ook rechtse eerlijke Vlamingen die niet alles zwart/wit zien. Neem misschien een voorbeeld aan Hurricane en ontwaakt eens eindelijk uit die illusie waarin de Marokkanen allemaal criminelen en dieven zijn. Die muilband hebt ge al een tijdje niet meer op, verwijder dan ook eens die oogkleppen en misschien komt ge er dan wel..

Belachelijk post echt.

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is...Jij begint hier over dieven en criminelen noteer ik.
En wie is hier een rechtse die niet zwart/ wit ziet ? De topicstarter ? Ik noem dat eerder wat slijmen en vlijen, vraag me wel af waarom ?
NB: een muilband zou jezelf niet misstaan, lijkt me wel wat onder een hoofddoek !;-) Kan je mischien een nieuwe mode van maken ?

Bobke 14 november 2010 23:40

Citaat:

Wat klopt hier niet ?

suqar_7loe 14 november 2010 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5099856)
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is...Jij begint hier over dieven en criminelen noteer ik.
En wie is hier een rechtse die niet zwart/ wit ziet ? De topicstarter ? Ik noem dat eerder wat slijmen en vlijen, vraag me wel af waarom ?
NB: een muilband zou jezelf niet misstaan, lijkt me wel wat onder een hoofddoek !;-) Kan je mischien een nieuwe mode van maken ?

Neen, jij begon over propaganda voor allochtonen. Doe toch niet belachelijk, den dinges. Als Hurricane hierover een topic wilt openen dan is dat zijn goed recht, net als jij het recht hebt om topics te openen over hoe slecht de Marokkanen wel niet zijn en hoe geweldig de vuile zionisten wel niet zijn. Maar u doet maar hoor, niemand zal u tegenhouden. Ik weet dat u liever had gelezen hoe kut de Marokkanen wel niet zijn maar helaas dat is bij deze niet het geval.

Als u Hurricane's post ooit hebt gelezen dan wist u dat hij verre van links is en pro-allochtonen, eerder: een rechtse, eerlijke vlaamsnationalist. Een waar jij een voorbeeld aan kunt nemen.

Nynorsk 14 november 2010 23:46

Wat ik me dan afvraag: hoe weet ge dat dat Marokkanen waren?
Kan aan mijn ogen liggen, maar ik zie zo goe 't verschil niet tussen die verschillende Noord-Afrikanen.

Goed dat uw zoon ongedeerd is. De passagier ook?
En fijn dat er mensen stopten. Gebeurt inderdaad niet altijd :S

Bobke 14 november 2010 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5099877)
Kan aan mijn ogen liggen, maar ik zie zo goe 't verschil niet tussen die verschillende Noord-Afrikanen.

Is ook niet altijd wenselijk, meestal lopen er teveel toeschouwers in de weg.

suqar_7loe 14 november 2010 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5099862)
Wat klopt hier niet ?

Jouw punt?

den dinges 14 november 2010 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5099873)
Neen, jij begon over propaganda voor allochtonen. Doe toch niet belachelijk, den dinges. Als Hurricane hierover een topic wilt openen dan is dat zijn goed recht, net als jij het recht hebt om topics te openen over hoe slecht de Marokkanen wel niet zijn en hoe geweldig de vuile zionisten wel niet zijn. Maar u doet maar hoor, niemand zal u tegenhouden. Ik weet dat u liever had gelezen hoe kut de Marokkanen wel niet zijn maar helaas dat is bij deze niet het geval.

Als u Hurricane's post ooit hebt gelezen dan wist u dat hij verre van links is en pro-allochtonen, eerder: een rechtse, eerlijke vlaamsnationalist. Een waar jij een voorbeeld aan kunt nemen.

Een voorbeeld nemen aan een rechtse nationalist ? Waarom zou ik ?:-)
En waarom zou ik topics openen over " hoe slecht Marrokkanen zijn " ? Dat hoef ik toch helemaal niet te doen, jij maakt ons daar wel opmerkzaam op, waarvoor stank ;-)

suqar_7loe 15 november 2010 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5099903)
Een voorbeeld nemen aan een rechtse nationalist ? Waarom zou ik ?:-)
En waarom zou ik topics openen over " hoe slecht Marrokkanen zijn " ? Dat hoef ik toch helemaal niet te doen, jij maakt ons daar wel opmerkzaam op, waarvoor stank ;-)

Het is 'Marokkanen' en 'misschien' ipv 'Marrokkanen' en 'mischien'. Dat even terzijde.

Hmm uw post afdoen als een stukje gelul maakt van mij een slechte Marokkaanse dus, Arm Vlaanderen..

den dinges 15 november 2010 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5099877)

Een gast dat ik ken is Algerijn, en heeft blauwe ogen en blond haar :-)
Mijn buurman is Spanjaard, en heeft zwart haar en bruine ogen:-)
Nu wil ik wel eens weten hoe je kan zien dat iemand die je na een ongeluk op een baan vol snel voorbijscheurende auto's komt vragen of alles OK een Marrokkaan is, een Turk, Belg, Italiaan, Griek of weet ik veel...
" dag menier, ikke ben marrokkaan en ikkke kom zien of alles ok is ?":lol:
Raar verhaaltje dat topicstarter ons hier verteld...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be