![]() |
Chauffeurs en beleefdheid.
Verleden week heeft mijn zoon een ongeval gehad.
Op de Boomsesteenweg, ter hoogte van Wilrijk, is zijn wagen beginnen slippen. De man die achter hem reed, verklaarde dat hij normaal het verkeer volgde en met matige snelheid reed. Wat er precies is gebeurt, zullen we nooit te weten komen. Olievlek, aquaplaning of een technisch defect. Of een stuurfout. Zijn wagen is total loss maar het belangrijkste is : hijzelf is ongedeerd. Buiten de chauffeur die achter hem reed, zijn er nog 3 andere wagens gestopt. Allen Marokkanen, die zijn komen vragen of ze hulp konden bieden. De rest van het verkeer zoefde tegen hoge snelheid voorbij het wrak, terwijl er notabene nog een passagier in zat. Zulke dingen mogen ook gezegd worden. Aan de mensen die stopten : respect en mijn dank. |
<<Vlaams Belang-modus>> 9 Op de 10 inzittenden van de voorbijzoevende auto's waren natuurlijk ook Marokkanen, want in Wilrijk wonen alleen maar Marokkanen. <</Vlaams Belang-modus>>
|
<<vlaams belang modus>>Heeft hij zijn horloge en portefeuille nog ?<</vlaams belang modus>>
Dat hij ongedeerd is, is het belangrijkste...en ook marokkanen (meestal de wat oudere dan) kunnen fijne sociale mensen zijn... |
:lol: Vlaams Belang modus
Ja, hij is er zonder kleer- of andere scheuren vanaf gekomen... |
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk vind ik het enorm jammer dat een Vlaming er van verschiet als een allochtoon hem hulp aanbiedt. Omgekeerd trouwens ook, vaak wekt het de verbazing van een allochtoon op als een Vlaming ter hulp schiet. In principe zou zoiets gewoon vanzelfsprekend moeten zijn. We zijn zo zwaar afgedwaald dat het zelfs onze verbazing opwekt wanneer iemand uit respect zn medemens hulp aanbiedt. Een spijtige zaak, vind ik dat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zelf eens een totall loss gehad op natte blaren. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu je 't schrijft... Hurricane, verstaan? :magniet: :roll: Alleen haatposts! |
Citaat:
Belachelijk post echt. |
Citaat:
|
Citaat:
En wie is hier een rechtse die niet zwart/ wit ziet ? De topicstarter ? Ik noem dat eerder wat slijmen en vlijen, vraag me wel af waarom ? NB: een muilband zou jezelf niet misstaan, lijkt me wel wat onder een hoofddoek !;-) Kan je mischien een nieuwe mode van maken ? |
Citaat:
|
Citaat:
Als u Hurricane's post ooit hebt gelezen dan wist u dat hij verre van links is en pro-allochtonen, eerder: een rechtse, eerlijke vlaamsnationalist. Een waar jij een voorbeeld aan kunt nemen. |
Wat ik me dan afvraag: hoe weet ge dat dat Marokkanen waren?
Kan aan mijn ogen liggen, maar ik zie zo goe 't verschil niet tussen die verschillende Noord-Afrikanen. Goed dat uw zoon ongedeerd is. De passagier ook? En fijn dat er mensen stopten. Gebeurt inderdaad niet altijd :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom zou ik topics openen over " hoe slecht Marrokkanen zijn " ? Dat hoef ik toch helemaal niet te doen, jij maakt ons daar wel opmerkzaam op, waarvoor stank ;-) |
Citaat:
Hmm uw post afdoen als een stukje gelul maakt van mij een slechte Marokkaanse dus, Arm Vlaanderen.. |
Citaat:
Mijn buurman is Spanjaard, en heeft zwart haar en bruine ogen:-) Nu wil ik wel eens weten hoe je kan zien dat iemand die je na een ongeluk op een baan vol snel voorbijscheurende auto's komt vragen of alles OK een Marrokkaan is, een Turk, Belg, Italiaan, Griek of weet ik veel... " dag menier, ikke ben marrokkaan en ikkke kom zien of alles ok is ?":lol: Raar verhaaltje dat topicstarter ons hier verteld... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be