![]() |
Onkelinx wilt een interim regering
Ja mannen,
De kogel is door de kerk, het orakel heeft gekakeld, Onkelinx wenst een 'tijdelijke tussenregering'. http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...regering.dhtml Citaat:
|
Een van lopende zaken ? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom Onkeldingens de vleesgeworden onbekwaamheid zal haar goesting wel weer krijgen. |
Citaat:
|
CD&V wil geen tussentijdse regering...
NVA ook niet gaan ze een waals kabinet maken mss? :p |
Citaat:
|
Citaat:
dat bewijst gewoon hoe ze over ons denken: domme naïeve Vlamingen die alles slikken wat zij zeggen. |
Citaat:
Die zijn ze nu via de vakbonden beginnen paaien voor een 'links alternatief' over de taalgrenzen heen. |
Citaat:
Dat de partij van Gennez electoraal niet veel voorstelt, dat is niet belangrijk meer. |
Ik hoop dat er een nood-regering komt, en die zolang mogelijk stand houd - dat zal het Vlaamse Republiek een pak dichterbij brengen. Maar die komt er niet vrees ik - O-VLD en CD&V gaan dat nooit doen, al is het enkel uit een zelfbehoudsgevoel. Spa ook niet - dan worden ze uit de Vlaamse regering gekiepert, en dat zal Jansens niet toelaten, want dan kan het Oosterweel terug op tafel komen...
|
Citaat:
|
Ach gewoon het mandaat van Letherme verlengen en extra bevoegdheden geven. We gaan het land toch niet blijven laten gijzelen zeker omdat enkele psychopatische maniakken ons kost wat kost de dieperik willen insleuren ?
|
Citaat:
Walen + SPA+ groen kan wel, in theorie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dixit J. Jambon Da's duidelijke taal. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu gaan ze wellicht N-VA wat buitenspel houden tot de hype rond BDW wat afkoelt en hij weer normale menselijke proporties krijgt. Misschien is hét momentum om door te duwen intussen alweer gepasseerd. Kans mogelijks verkeken, jammer. |
Citaat:
De volgende zin was: "Ik zal op 2 november verslag uit brengen bij de koning". Ga daarmee naar de oorlog ! ! !:rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be