![]() |
Vakbondsman De Leeuw en groenen tonen weer dictaturiale trekjes
Ze zijn van mening dat de sossen en de groenen over de grenzen heen een front moeten vormen tegen NVA. Er wordt bij groen ook openlijk gepleit voor een cordon sanitaire tegen NVA.
bron: krant de morgen "vrijdag 22 oktober" Blijkbaar vinden zij het niet nodig om de Vlaamse democratie te respecteren ook als de uitslag hun niet bevalt. Ik hoop dat ik de dag nog meemaak dat het cordon zich tegen hen keert: dat de partijen binnen het cordon zo groot zijn geworden dat de groenen en de sossen zelf in hun eigen cordon gevangen zouden zitten. |
Als ik het script zou schrijven voor de dood van Belgie zou dit er zeker inzitten.
Kleine linkse partijtjes die van nature uit anti-Vlaams zijn en hier staan roepen dat zij de baas zijn en dat de Vlaming moet zwijgen. Ja, dat zou ik er zeker inzetten, het zal nog een aantal gemiddelde Vlamingen overtuigen dat N-VA goed bezig is. De arrogantie van mini-links is onvoorstelbaar en een meevaller van jewelste voor de Vlaamse zaak. |
Citaat:
|
Strategisch is dit een domme zet, maar wat is er dictatoriaal aan? N-VA heeft geen absolute meerderheid. En het is een democratisch recht van PS en SP.A om front te vormen als ze dat zouden willen. Of ga je partijen verplichten met N-VA mee te doen? D�*t is pas dictatoriaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je front vormen tegen de NVA? Goed, doe dat dan maar wees dan consequent en zeg dan ook dat je er geen regering mee wil vormen. |
Citaat:
Zonder de hulp van links zou de N-VA volgende kiezing achteruitgaan. |
Citaat:
Of hoe moet je "twee stappen te ver" anders interpreteren. En dan mag jij nog zo hard je best doen om die eierschaal op je kop te trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
20% van de Vlamingen met meer dan 60% van de walen vertegenwoordigt niet echt het hele land. Indien dat het geval zou zijn dan zou het voor elke taalgroep een meerderheid moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be