![]() |
Hoeveel dagen houdt vande Lanotte het uit?
Ja de vraag is duidelijk: "Hoeveel dagen houdt vande Lanotte het uit?"
Mij lijkt het niet dat dit een succes zal worden, NVA zal het nooit een partij willen gunnen die sinds haar verkiezingsoverwinning alleen maar stokken in haar wielen heeft proberen steken. Daar komt nog eens bij dat vande Lanotte de favoriet is van de PS en dan ook alleen op aanraden van de franstalige partijen benoemd raakte. |
Ik hoop dat die zwaar tegen de grond gaat, straks komen de sossen en de franstaligen nog als redelijk of nog iets veel ergers uit de bus.
|
Laat ze maar doen : tussen 2007 en 2010 heeft de CD&V al haar boegbeelden (op Peeters na misschien, alhoewel...) verbrand. Nu is het aan de SPa (wie hebben ze nog in de lade liggen na VDL en VDB?). VLD heeft haar eigen boegbeelden al verbrand.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandela heeft van de koning opdracht gekregen om tijd te rekken. Hij zal dat dan ook doen. Hoe ziet ge hem falen in zijn opdracht? |
Citaat:
|
Citaat:
Vandela kan resultaat boeken gewoon door drie weken op zijn reet te zitten: op het einde van die drie weken heeft hij drie weken tijd gerokken, opdracht geslaagd. |
Citaat:
Echter verwacht het volk (altijd leuk om daarmee te dwepen) resultaten, en gewoon tijd rekken is niet echt een prestatie, laat staan resultaat te noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat hij het belgische grondgebied moest verkopen en terughuren.... |
Citaat:
Ik vraag me alvast af wat ze gaan bedenken om de stemming van BHV nog wat te rekken tot in Januari...Ze kunnen bespreking doen van de berekende financiëringsmodellen en zo de opdracht van VDL misschien nog een week, mogelijk 2 rekken maar dan gaan ze echt creatief moeten worden. Ik zie ze niet direct een N-VA of PS'er van dienst vinden, Groen! is niet geloofwaardig, SP-A was pas aan de beurt dus waarschijnlijk een CdH of CD&V'er, beeld je eens in dat ze Leterme het veld in sturen :P. |
Citaat:
Het minste wat hij moet doen is die cijfers "objectiveren" (wat dat ook moge betekenen) en verklaren waarom NVA en SPa bijvoorbeeld verschillende resultaten bekomen. Daar kan hij echt niet onderuit. |
Citaat:
ga je wenen? |
Een week of twee moet die toch wel nodig hebben om de zwarte piet naar de nva te spelen. Daarna is het weer aan iemand van de grootste politieke familie van het land, de Vlaamse nationalisten. Ik gok deze keer op Gerolf Annemans. Laat die eens onderhandelen met de Walen en BDW zijn compromissen zullen rap ondertekend zijn. :-D
|
Citaat:
|
Aangezien de Franstaligen de nota De Wever totaal afwezen terwijl de Nederlandstaligen het een bruikbaar uitgangspunt vonden, zou het logisch geweest zijn om nu een Franstalige op te trommelen om een tegenvoorstel te doen.
Dat het een Nederlandstalige van de SP.a geworden is, dient m.i. niet om tijd te rekken. (Wat zou dat voor nut hebben ?) Het is om te voorkomen dat een Nederlandstalig "front" zou ontstaan, ttz. dat de Nederlandstaligen in blok de Nota De Wever zouden willen bespreken tegen de zin van de Franstaligen. Door een Nederlandstalige partij een tegenvoorstel te laten doen, zullen er al meteen 2 stromingen binnen de Vlaamse partijen ontstaan : nota BDW vs. nota VDL terwijl de Franstaligen van buitenaf éénstemmig kunnen blijven toekijken. De NVA moet nu slim en doordacht handelen om toch nog te proberen de Vlaamse partijen bij elkaar te houden. |
interesseert mijn geen reet niet meer,wat en onzin zeg !!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende keer zal de koning de PS niet inviteren en Didier Reynders een bemiddelingsopdracht geven op vraag van deNVA :-P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be