![]() |
Wat is het laatste museum dat je bezocht ?
Ik was in de bozar voor de tentoonstelling bouwen voor Brussel.
En jullie ? hoe vaak snuiven jullie een portie cultuur op ? |
Automuseum in Le Mans (Frankrijk) ...
Maar technische dingen die echt werken zijn geen cultuur zeker? :oops: |
Smak
|
STAM Gent
|
Nasjonalgalleriet in Oslo
|
Enkele tentoonstellingen in Antwerpen en Brussel over China een tijdje terug.
|
Chocolademuseum in Brugge... Uiteraard durf ik er aan toevoegen
|
Musea in Istanboel.
|
Eroticabeurs
|
Mijn betere helft en ikzelf houden wel van musea, maar buiten de vakanties komt het er maar niet van.
Deze zomer hebben we o.a. de Marais Poitevin aangedaan, (FR : dicht bij Niort) en daar waren 2 museatjes die we echt de moeite waard vonden.
Dit natuurgebied is niet zo gekend hier denk ik, maar is wel de moeite waard om een paar dagen af te stappen. (bijv. onderweg naar het zuiden |
Ik werk in een museum. :-(
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Het Römisch-Germanisches Museum in Keulen.
7e eeuwse grafvondst van het meest legendarische Germaanse volk, de Franken, waarvan wij de erfgenamen zijn. Zij veroverden het grootste deel van West-Europa na de implosie van het WRR en stichtten er het illustere Frankische rijk. Het voorwerp bovenaan de tweede foto is de ijzeren schildknop, het enige dat bewaard is gebleven van het houten rondschild. |
Kakelende Kippenmuseum.
|
Citaat:
|
Citaat:
Groepen gristelijke plattelandsvrouwen in afgrijzelijke bloemetjesjurken rondleiden. "Heppu ook stiekers" Pardon, ik begrijp U niet mevrouw ? "Je weet wel, van die ploakplaotjes, voor mien kliendochters der poessiealbum" |
Het laatste volwaardig museum was het Louvre begin dit jaar.
Maar ik heb al een hele hoop "privétentoonstellingen van religieuze kunst" meegemaakt in sacristieën. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien denk ik niet dat er alleen maar ouderen naar een museum gaan. Dat lijkt mij een statement van iemand die nooit naar een museum gaat. |
Het legermuseum in Brussel, en de Technopolis.
Dingen op mijn lijstje, Warrior en Victory, en de Cutty Sark als ze terug hersteld is. Er zijn nog enkele kleinere musea ivm met WO I die me zeker kunnen boeien, evenals een bezoekje aan't Zeppelin museum in Friedrichshaven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be