![]() |
CD&V stemt tegen hoogdringendheid BHV
Ik lees net het volgende op de frontpage van Le Soir:
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...bhv-800095.php Citaat:
|
|
Dan rest er Peeters niet veel meer dan af te treden als M-P...
|
Citaat:
|
:cheer: Goed nieuws! :cheer:
Want anders zouden de kiezers zich nog laten vangen door het "vlaamse" gehalte van de CD&V. Nu weet iedereen duidelijk dat ook CD&V zich uitspreekt tegen de N-VA. De N-VA die langs alle kanten gepakt wordt door de Belgische anti-Vlaamse partijen, de vrienden van Di Rupo. Als ikzelf het scenario had kunnen schrijven dan had dit er zeker ingezeten. Verkiezingen nu! Ik kreeg op de duur al schrik van de CD&V, maar ze hebben me niet teleurgesteld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dom van CD&V want het was compleet onnodig, want zelfs al steunde CD&V het voorstel, dan nog haalden ze niet het nodige aantal stemmen voor de hoogdringendheid. Maar goed, we kunnen dus besluiten dat NVA de enige partner uit de Vlaamse regering is die zich aan zijn woord houdt. |
Toen De Wever aan zijn verduidelijkingsopdracht werkte, zag de N-VA er zelf van af om BHV hoogdringend te agenderen. Waarom zou iedereen nu wel N-VA moeten volgen ??
|
Citaat:
De Vlaming kan nu met gerust hart massaal N-VA stemmen. Houdt u vast aan de takken van de bomen Zipperchen, de volgende verkiezing ga je wat meemaken. Op naar de 40 %. |
pff, allemaal cinema, ook dat van de N-VA trouwens. de volgende verkiezingen zijn in principe binnen 4 jaar, dus hoogdringend kan het niet zijn. en iedereen weet dat er nog oneindig veel mogelijkheden zijn voor de Franstaligen om dit uit te stellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze spelen ons recht in de kaart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, een weekje uitstel van de NVA is geen afstel. Dat is nog een levensgroot verschil dat je hier gemakkelijkheidshalve niet vermeldt. |
Toch benieuwd hoe een Doomst en een Eric Van Rompuy hierop gaan reageren ? Als goeie tjeven zeker ?
|
Citaat:
|
Zoals op het nieuws correct gezegd: N-VA staat nu aan de kant samen met het VB en LDD
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be