Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Sinardet krijgt 10% van Terzake om N-VA te kraken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145465)

Salvadorii 26 oktober 2010 04:12

Sinardet krijgt 10% van Terzake om N-VA te kraken

Fox News teert ten minste niet op belastingsgeld.

lombas 26 oktober 2010 08:58

Echt een irritant ventje, die Sinardet.

EddyBal 26 oktober 2010 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5053139)
Echt een irritant ventje, die Sinardet.

Vond je? Dan moet je hem eens op de rtbf/rtl bezig horen! :lol:

Snerror 26 oktober 2010 09:16

Ik dacht dat hij van een andere partij was maar blijkbaar is hij professor of iets dergelijk.

lombas 26 oktober 2010 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5053155)
Ik dacht dat hij van een andere partij was maar blijkbaar is hij professor of iets dergelijk.

UA. Onvoorstelbaar.

Gwyndion 26 oktober 2010 09:17

Linkje naar welke aflevering je bedoelt aub? Je raakt zo stilletjes aan de tel kwijt.

Snerror 26 oktober 2010 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 5053157)
Linkje naar welke aflevering je bedoelt aub? Je raakt zo stilletjes aan de tel kwijt.

http://video.canvas.be/terzake-maandag-25-oktober

Gwyndion 26 oktober 2010 09:43

Had het net gezien, valt ook op hoe men in terzake van gisteren zo hamert op "N-VA raakt geïssoleerd", "Wil N-VA een compromis?". Met zo'n media wie heeft le soir en RTBF nog nodig....

Vito 26 oktober 2010 10:16

Let op mijn woorden: de uiteindelijke federale regering zal zonder N-VA zijn. Niet dat ik de waarheid in pacht heb en ik kan me vergissen, maar de vaarrichting is uitgestippeld en de schepen beginnen allemaal in dezelfde richting te varen.

vlijmscherp 26 oktober 2010 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5053261)
Let op mijn woorden: de uiteindelijke federale regering zal zonder N-VA zijn. Niet dat ik de waarheid in pacht heb en ik kan me vergissen, maar de vaarrichting is uitgestippeld en de schepen beginnen allemaal in dezelfde richting te varen.

daar kan men nu toch niet meer over twijfelen? nu begint de koning de ministers in lopende zaken te ontvangen. uiteraard op aanraden van de PS.

Anna List 26 oktober 2010 10:23

huiswerk mannekes, huiswerk

Sinardet = Paviagroupe

backfire 26 oktober 2010 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5053155)

Ha!
Mijnheer is geen professor maar een 'post-doccer'. Straf dat ze die als professor hebben opgevoerd. Mag normaal niet.

giserke 26 oktober 2010 10:30

Ik denk dat ze de tsjeven hier toch niet zullen meekrijgen.

We hebben verkiezingen in februari ;-)
Ze zijn nu nog het spel wat aan het rekken, tot na het Europees voorzitterschap. Daarna gaan de formatielichten uit met die van de kerstboom.

Het gelaat van Sinardet gisterenavond op Terzake was exact dezelfde als die van Bush na 9/11. Met een greins.

EddyBal 26 oktober 2010 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5053269)
daar kan men nu toch niet meer over twijfelen? nu begint de koning de ministers in lopende zaken te ontvangen. uiteraard op aanraden van de PS.

En ben je zeker dat dit NIET op aanraden van BDW is? Die gewoon de lopende zaken regering wil laten zitten? Of zou de PS zo vriendelijk geweest zijn dat Vlaamse verzoek de koning in te fluisteren? In tegenstelling tot de noodregering die men daar wil? (Onckelinx)

abou Anis 26 oktober 2010 10:33

Nu moet ik jullie toch allemaal bijtreden, vlaamsnationale vrienden. Het is inderdaad een ware schande en een onvervalste kaakslag dat die vermaledijde Bolsjevistische Radio en Televisie het blijft presteren om mensen op te voeren die iets anders dan de N(v,a) vertellen.

plakker 26 oktober 2010 10:35

Wat een eikeltje

fox 26 oktober 2010 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 5053202)
Had het net gezien, valt ook op hoe men in terzake van gisteren zo hamert op "N-VA raakt geïssoleerd", "Wil N-VA een compromis?". Met zo'n media wie heeft le soir en RTBF nog nodig....

Het was echt niet te geloven.

Interviewer: "De mensen beginnen zich af te vragen of NV-A wel een compromis wil"

Jambon: "Wij zijn de enigen die tot nu toe een compromis op tafel gelegd hebben waarbij alle partijen toegevingen doen. Dat blijkt duidelijk uit de tekst"

Interviewer: "Bedankt voor dit interview"

Interviewer gaat naar Sinardet

Interviewer: "Meneer Sinardet, wil NV-A eigenlijk wel een oplossing?"

Sinardet: "Ja, dat is een goeie vraag"

Niet te schatten.

plakker 26 oktober 2010 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5053301)
Ha!
Mijnheer is geen professor maar een 'post-doccer'. Straf dat ze die als professor hebben opgevoerd. Mag normaal niet.

heb je daar ergens een bewijsje van?

Den Duisteren Duikboot 26 oktober 2010 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5053304)
Het gelaat van Sinardet gisterenavond op Terzake was exact dezelfde als die van Bush na 9/11. Met een greins.

hetzelfde
dat
grijns

Jan Meuleman 26 oktober 2010 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5053319)
Wat een eikeltje

Sinardet eet mee uit de hand van het Belgische establishment en verdedigt de belziek uit eigen belang. Dat hij daarbij de verkeerde als vijand kiest bewijst zijn domheid.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be