![]() |
Koning start parallelle gesprekken met vicepremiers
|
Dit nieuws maakt mij bijzonder gelukkig.
De koning bewijst hiermee dat de N-VA absoluut niet paranoia om zich heen aan het slaan was sinds het laatste weekend en nodigt in één klap internationale kritiek op de situatie uit. Doe zo voort. |
Citaat:
trek de stop eruit, Bart, de zever heeft lang genoeg geduurd. |
De Koning als marionet van de PS?
Begint er toch op te lijken naar mijn mening
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...3136.art?ckc=1 Herinner u BDW die zegt dat de Franstaligen de gesprekken zo lang willen rekken dat de kiezer de NVA uiteindelijk beu wordt, Tobback die kwasie hetzelfde zegt, en nu de Koning die meestapt in dit rekprocédé? Mijn idee, de koning is ne Soz! |
Citaat:
|
Ik volg volledig mee in deze lijn, en mail 'm meteen z'n nieuwe bijnaam mee "Bart de Génezever"
Geïsoleerd worden door de politiek is per definitie NIET geïsoleerd worden door de kiezer. Ik zit niet te wachten op nieuwe verkiezingen, maar als dat de N-VA nog meer stemmen op zal leveren, laat ze maar komen!!! En als het op een splitsing aankomt, dan heeft Wallonië meteen een nieuwe koning, neem die ook maar mee. Dan heeft Vlaanderen nog een zorgenkind minder |
Citaat:
|
Citaat:
Daar moet je echt mee oppassen. De VLD heeft er de vorige keer de stekker uitgetrokken en dat werd hen niet in dank afgenomen bij de verkiezingen. Ik denk dat dat de enige reden is waarom de NVA zo terughoudend is. |
Citaat:
Vooraleer je conclusies trekt, even nadenken AUB. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be