![]() |
Bart Laeremans op 20 januari 2003 in de Kamer:
"Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaaffen. Ik geloof dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen tientallen of honderen homokoppels van die regeling gebruik zullen gemaakt hebben (...) Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht '...)" Wat vind je van deze uitspraak van jou collega? Dat is toch gewoonweg ronduit schandalig!!!!!!!! U zou iets afschaffen en tja de gevolgen dat kan jullie dan niet schelen. Mooi staaltje van respect zou ik zeggen. :? :? :? :? :? |
Citaat:
|
De manier waarop Laeremans dat gezegd heeft, zonder greintje van respect. Ze willen het homohuwelijk afschaffen en wat de gevolgen zijn kan hen niet schelen. Daar wil ik een antwoord op. Miserie kweken noem ik dat !
|
en het schrijnende is dat er tegen het burgerlijk homohuwelijk (in tegenstelling tot adoptie) helemaal geena rgumenten zijn. "Ethische" en argumenten van traditie zijn hier niet rationeel en duiden op een zware vorm van populisme van de zijde van het Vlaams Blok (stel je eens voor dat ze hun "rechts" imago zouden verliezen) :roll:
|
Bartje, bedenk goed :
Het geeft te denken dat huwelijk alleen rijmt op "gruwelijk" en "afschuwelijk" Liefde is blind, maar het huwelijk opent je ogen. Het is niet waar, dat getrouwde mannen langer leven dan vrijgezellen. Het lijkt alleen langer. Huwelijk is een ringencircus. Verlovingsring, trouwring en ontbering en Het huwelijk is een poging om problemen op te lossen, die men alleen nooit gehad zou hebben! Niet te druk in maken, dus... ;) |
Citaat:
:lol: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
En Anke heeft hier ook niet geantwoord op deze vraag; net als Frank Vanhecke ook niet geantwoord heeft op een vraag over holebi's. |
Citaat:
Het zou me ook niet verwonderen moest het blok zen standpunten omtrend deze zaak zou veranderen. Het is nu toch te laat :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be