![]() |
Malmö: schutter viseert migranten
Gedurende het voorbije jaar zijn er in Malmö een veertiental migranten beschoten geweest, waarschijnlijk met hetzelfde wapen.
Dit allemaal binnen een sfeer van xenofobie aangewakkerd door politieke partijen. http://www.thelocal.se/29720/20101020/ |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...in-Malmo.dhtml * http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...schutter.dhtml http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...-in-malmo.aspx * http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...in-Malmo.dhtml |
Enige tijd geleden zag ik op National Georaphic een programma "American Hate" met als thema de racistisch-blanke radikale groeperingen in de US. er kwam een verhaal in voor van een lynchpartij uitgevoerd door enkele KKK-ers op een zwarte adolescent
(willekeurig uitgekozen wegens zijn huidkleur had een blanco strafregister) Nu weten we dat in de US "vrijheid van meningsuiting" zeer absoluut is - & dus was er enige tijd voordien in het "lijblad" van de KKK een cartoon verschenen met een grote tekening van een opghangen nigger. Welnu naar aanleiding van deze moord werden niet alleen de daders gevat, maar werd ook de KKK aansprakelijk gesteld wegens het laten verschijnen van deze cartoon , die een duidelijke instignatie was op deze moord te plegen. Resultaat : deze KKK vereniging ging failliet omdat ze de nabestaanden een royale vergoeding te betalen had. -- Ik zou alle europese politieke niet-racistische partijen de raad geven om zich wat in dit geval van "vrije meningsuiting" te verdiepen. er gebeuren nl. toch enige "racistisch geïnspireerde" misdaden te veel in onze staat : tijd om de inspirators hierop attent te maken dat nl. de "Vrije meningsuiting" ook gevolgen kan hebben voor wie ze misbruikt. |
Citaat:
|
Alles wijst op "valse vlag",
jouw posting is er een mooi voorbeeld van. Waarom nu die posting? Welke politieke stromingen wil jij verdedigen met deze posting? |
Citaat:
|
De gevonden kogelpunten in de lichamen kunnen een goede aanwijzing vormen. Een munitiedeskundige zal al snel kunnen uitmaken wat voor soort patronen de schutter gebruikt en daaruit kan vrij snel zijn soort geweer worden achterhaald.
Aangezien de man nog steeds onvindbaar zijn praktijken kan uitoefenen neem ik aan dat de schoten vanaf een flinke afstand worden afgevuurd. Zeg maar ergens tussen de 400 en 600 meter. Op deze afstand kan je met een goed geweer en de juiste munitie nog steeds groepen van 6-8 cm schieten. Met speurhonden zoeken is dan zinloos. De dader zal alleen gevonden kunnen worden door op heterdaad betrapt te worden en/of door het gebruiken van speciale munitie. Als je zo ver gaat als deze man/vrouw (ook vrouwen kunnen goed schieten) moet je wel een ernstig motief hebben. |
Citaat:
Er is geen excuus om dit te doen...maar uw xenofobie is in feite een héél verstaanbaar conflict in een door immigranten overspoelde stad die totaal aan het verpauperen is.. |
Citaat:
|
De Zweden plooiden des tijds voor de Amerikaanse lobby die ervoor zorgde dat het land indirect betrokken was tot de onafhankelijkheid van Kosovo, met veel Kosovaarse bandieten die het land binnenmochten als gevolg.
|
Citaat:
Opgepast : ik keur deze moorden niet goed, want ik zelf ben een beschaafde Europese autochtoon, maar tracht enkel een plausibele verklaring te vinden voor deze blijkbaar uit wanhoop geïnspireeerde daden. |
@ Den Dinges
Dat van die verkrachtingen was mij onbekend. Wel dat verbergen van het blonde haar of het verven ervan. Dat fenomeen doet zich momenteel ook (op zekere schaal) in Amsterdam voor. Uiteraard is het (verkrachting) een motief, een sterk motief zelfs. Het is zelfs zo dat vrouwen die goed om kunnen gaan met vuurwapens op dat gebied vaak betere prestaties leveren dan mannen. Ik ben lange tijd getrouwd geweest met een meisje dat zowel met een pistool als met een geweer goed om kon gaan. Voer voor een zeer goede detective �* la Sjowal/Wahloo. |
Citaat:
Milosovich had de Zweden op een briefje kunnen geven wat hen te wachten zou staan. |
Citaat:
Het was Saddams beste vechtmachine, ze schoten nml op scherp, tenminste dat heb ik vernomen van een Iranier, welk in het verleden asiel heeft aangevraagd. Vraag overigens niet welke behandeling deze vrouwen in de gevangenis van de mullah's hebben gehad destijds in Iran.. |
.
|
Terug sturen naar hun thuisland. Zweden kan zich dat permitteren en politiek valt het te verdedigen. Alleen een keiharde opstelling ter zake helpt. Anders krijg je meer van dit soort "schutters"
Het immigrantenprobleem begint de Zweden behoorlijk op te breken. Ook hier is sprake van een grootschalige allochtonenindustrie hetgeen al is uitgelopen to regelrechte fraude in deze bedrijfstak. In een land waar met sex redelijk vrij wordt omgesprongen moeten de verknipte geesten van de moslims (op dat gebied) volledig op tilt slaan. Het geval is niet uniek. Toch zitten er een aantal vreemde kanten aan deze zaak, wellicht veroorzaakt door de onnauwkeurige berichtgeving. |
Citaat:
Dus wie weet, nemen de Zweden maatregelen waarvan de Islamitische nazies zich afvragen hoe dat toch mogelijk kon zijn. |
Het toeval wil dat ik voor het schrijven van een detective (Cold Case - als e-book verkrijgbaar) met heb verdiept in het lange afstandsschieten.
Ik was vroeger wedstrijdschutter en heb op onze eigen terreinen goed kunnen experimenteren voordat de EU regelgeving dit verder onmogelijk maakte. Voor maximaal resultaat op lange afstanden (400+ mtr) zul je je toevlucht moeten zoeken tot speciale kalibers. Of 'wildcats'. Een 'wildcat' is munitie die niet standaard verkrijgbaar is. De kogelpunt kan dan wel gekalibreerd zijn maar de 'parentcase' bijvoorbeeld niet. Zo heb je bijvoorbeeld kal. .338-378 Weatherby dat ooit als wildcat begon maar nu als fabriekspatroon mondjesmaat verkrijgbaar is. Zeer goed te gebruiken voor zwaar tot middelzwaar grof wild. Gezien de schoten in het nachtelijk duister worden afgegeven moet je zoeken naar een wapen voorzien van een restlichtversterker en ws van militair kaliber. Ik denk hier aan een .308 - een patroon die ook door professionele scherpschutters wordt gebruikt. |
Citaat:
|
Het stoort me vreselijk dat in krantenartikels sowieso al ineens verwezen wordt naar "racistische" schutter, terwijl niemand weet wie de schutter is en wat de motieven kunnen zijn.
toen in de VS die lieve brave moslim legerpsychiater 12 mensen neerknalde schreef men toch ook niet "racistische psychiater"? toen een tijd voordien die japanse student een halve aula afknalde: niks racistische japanse student.... en die twee zwarte amerikanen die vanuit hun kofferbak naar witte mensen schoten... niks racistische schutters. Maar nu? men "vermoed" blank, anti-immigratie, DUS : racistisch! Misschien is die mens zijn dochter wel verkracht door één van de verrijkende islamitische kolonisten van Zweden.... racistisch? of gewoonweg WRAAK? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be