Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dag allemaal, thePiano doet weer mee :) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145511)

thePiano 26 oktober 2010 18:53

Dag allemaal, thePiano doet weer mee :)

Na een jaar of vier vijf geband, heb ik heden van de bazen van PB amnestie gekregen. [Bedankt Maarten!] Ik heb zonet het forumreglement aanvaard na, het eerst goed gelezen te hebben. Alles goed en wel beschouwd mag ik enkel mezelf tot haat tegen mezelf aanzetten en voor de rest m'n klep houden. Daar komt het toch zowat op neer. 8-)

Maar goed, ik kom hier voor mijn vrienden wat gezelschap te houden en de kwaliteit [en vooral de hoeveelheid] van de topics wat opdrijven. Voor de rest wie mij nog kent: troost u, ik ben gene gram veranderd, maar ik ga mijn best doen om niet met iedereen tegelijk in de clinch te liggen. Tenslotte: Big Brother is watching thePiano. ;)

Tot later.

Den Duisteren Duikboot 26 oktober 2010 18:56

Hoe is het nog met Tsiko?

Zwartengeel 26 oktober 2010 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 5054368)
Na een jaar of vier vijf geband, heb ik heden van de bazen van PB amnestie gekregen. [Bedankt Maarten!] Ik heb zonet het forumreglement aanvaard na, het eerst goed gelezen te hebben. Alles goed en wel beschouwd mag ik enkel mezelf tot haat tegen mezelf aanzetten en voor de rest m'n klep houden. Daar komt het toch zowat op neer. 8-)

Maar goed, ik kom hier voor mijn vrienden wat gezelschap te houden en de kwaliteit [en vooral de hoeveelheid] van de topics wat opdrijven. Voor de rest wie mij nog kent: troost u, ik ben gene gram veranderd, maar ik ga mijn best doen om niet met iedereen tegelijk in de clinch te liggen. Tenslotte: Big Brother is watching thePiano. ;)

Tot later.

Wie ben jij dan misschien?

thePiano 26 oktober 2010 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 5054384)
Hoe is het nog met Tsiko?

Ha, Tsiko is mijnen held. Ik ben er een paar jaar geleden zelfs in de Gazet van Antwerpen geraakt, op bladzijde 2 nog wel :)

thePiano 26 oktober 2010 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 5054393)
Wie ben jij dan misschien?

Ik ben den tofste pee van dit forum, altijd geweest :)

Derk de Tweede 26 oktober 2010 19:11

At any case

Welcome back

http://www.youtube.com/watch?v=fkuOAY-S6OY

Den Ardennees 26 oktober 2010 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 5054398)
Ha, Tsiko is mijnen held. Ik ben er een paar jaar geleden zelfs in de Gazet van Antwerpen geraakt, op bladzijde 2 nog wel :)

ik heb je ook eens op TV gezien ten tijde van de oorlog in Georgië (reacties hier in Vlaanderen)

Cdude 26 oktober 2010 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5054425)
At any case

At what case? :?

Jazeker 26 oktober 2010 20:11

Wat is een piano?

Den Ardennees 26 oktober 2010 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5054574)
Wat is een piano?

je gaat me toch niet vertellen dat je de Piano al bent vergeten?

Nynorsk 26 oktober 2010 20:19

pia pia pianoooooooo.
welkom trug!

moser 26 oktober 2010 20:45

WB :wink:

Anna List 26 oktober 2010 20:47

hoe later op den avond, hoe schoner het volk, ze gooien weer wat binnen ;-)

wb pianoman

Jazeker 26 oktober 2010 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 5054589)
je gaat me toch niet vertellen dat je de Piano al bent vergeten?

Maar wat voor een ding is het?

Raf 26 oktober 2010 21:42

Citaat:

Tot later.

:cheer:

Eindelijk terug een beetje kwaliteit op het forum! Welkom terug!

Den Ardennees 26 oktober 2010 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5054819)
:cheer:

Eindelijk terug een beetje kwaliteit op het forum! Welkom terug!

laten we zeggen dat we de bluts met de buil moeten nemen, maar ik ben erg blij over deze ruime amnestie.

Raf 26 oktober 2010 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 5054846)
laten we zeggen dat we de bluts met de buil moeten nemen, maar ik ben erg blij over deze ruime amnestie.

De bluts met de bijl? Hopelijk zal de taalvaardigheid er met de terugkeer van een aantal forummers ook weer een stuk op vooruit gaan...

Den Ardennees 26 oktober 2010 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5054861)
De bluts met de bijl? Hopelijk zal de taalvaardigheid er met de terugkeer van een aantal forummers ook weer een stuk op vooruit gaan...

Typfout die ik al voor uw posting gecorrigeerd had

filosoof 26 oktober 2010 22:07

Citaat:

Tot later.

:cheer:Welkom terug! :cheer:

Raf 26 oktober 2010 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 5054869)
Typfout die ik al voor uw posting gecorrigeerd had

Maar niet snel genoeg. :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be