![]() |
Geachte mijnheer Dehaene,
Het komt door u dat we nu de hoogste belastingen in de wereld betalen. Waarom dan zoveel kritiek op paars? |
regel nummer 1 bij discussies: val nooit de tegenpartij persoonlijk aan.
Zo maak je het Vlaams Blok zwart!!! |
[size=6]Deleten deze topic! :roll: [/size]
__________________________________________________ _____ |
dan vragen ze zich af waarom veel politiekers hun tijd niet meer in dit forum steken en slechts enkele bericten achterlaten :roll:
|
Citaat:
Het is een verdienste van Dehaene geweest om onpopulaire maatregelen toch door te voeren. Ik ben niet bepaald een CD&V-aanhanger, maar Jean-Luc kan op mijn sympathie rekenen. |
Citaat:
(Hoeveel karakters ? 50 karakters !) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel wel wel, waar blijft u, meneer Dehaene? U kunt niet weten hoeveel respect ik voor u heb...
|
Citaat:
Dehaene heeft in moeilijke tijden een rigide economisch en budgettair beleid gevoerd en heeft België financieël weer gezond gemaakt. Het is aan Verhofstadt-Stevaert en hun sinterklaaspraktijken te danken dat de belastingen in vergelijking met '99 absoluut niet gedaald zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit gehoord van vrije bakkessluiting? Ge zijt aardig op weg om dit te ondergaan! :roll: |
Vrije meningsuiting is tot nader order beperkt tot waar het laster, eerroof, negationisme en prediken van discriminatie betreft.
|
toch even aan jean luc laten weten dat degene die deze vraag stelt geen vlaams blokker is maar enkel die avatar heeft aangenomen om ons belachelijk te maken
|
Je kan beter kwelduvel deleten, aan varkens hebben we een overschot op dit forum.
|
Citaat:
|
Dat gescheld van kwelduvel doet me denken aan deze oneliner van Wiegel.
Toen Hans Wiegel tijdens de VVD-verkiezingscampagne van 1976 een lezing gaf in Nijmegen, riep een politieke tegenstander: "Klootzak!" Daarop zei Wiegel kalmpjes: "Fijn dat u zich even voorstelt! Mijn naam is Hans Wiegel." :P |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be