![]() |
Pensioenleeftijd ,voor de vrouw 69 jaar en de man 62 jaar
Waar zou ik dat zo willen,heel het pensioenstelsel zou moeten afgesteld worden op de levensverwachting van mensen ,vrouwen worden gemiddeld 8 jaar ouder dan mannen,kunnen er ook veel langer van genieten,en ik ben het beu om voor vrouwen te moeten opdraaien
Eerlijkheid moet ook hier maar eens wat heiige huisjes intrappen Ze willen gelijk behandelt worden,wel de lusten maar ook de lasten hé,kunnen ze ineens aan hun 45 jarige loopbaan werken,zelfs als WC madam is er werk in deze tijd |
Vrouwen gelijk aan man..dan vind ik dat vrouwen als mannen op gelijke leeftijd mogen stoppen. bvb. 65 jaar.
|
Trouwens, als wc-madam gaat er steeds minder en minder werk gaat zijn, aangezien er in de toekomst zelf-reinigende wc's zullen komen..
|
Citaat:
Tis al genoeg dat ik daar jaren heb moeten voor opbrengen,tijd dat aan deze wantoestanden eens een eerlijk einde komt hé |
Vrouwen moeten niet op pensioen gaan vind ik.
Een heel leven lang profiteren van de mannen en dan nog eens op pensioen? Ik denk het niet. |
Duveltje, een vat vol ideeën. Of ze ook goed zijn, laat ik in het midden.
|
Citaat:
Let wel !!! enkel het opvoeden van kinderen !!!!! |
Citaat:
Het is maar een gemiddelde e.. Wees is een echte vent, en gun de vrouwkes ook eens iets (moesten ze dan al langer leven ;) ) Gij ouwe loebas, ge ga u toch ni laten kennen zeker? Te dekke ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En vrouw wordt wel degelijk meer dan 8 jaar ouder dan een man,ze willen stoer doen en gelijk zijn aan de man,wel laat ze nu eens gelijk zijn,ik ben voor de gelijkheid tussen man en vrouw ;) |
Citaat:
En als je voor gelijkheid bent..dan moet je enkel de goede dingen aan de vrouwen geven.. niet de slechte ;) |
Citaat:
|
:silly:
Volgens deze "logica" zouden bijvoorbeeld rokers ook eerder met pensioen mogen, daar hun levensverwachting gemiddeld lager ligt dan die van niet-rokers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is zo is iets anders. |
Citaat:
Das logica beste Firestone ;) |
Waarom deze wel goedbedoede draad,ik heb steeds afgedragen,gedumpt geweest door het (sociaal)vangnet op de straat,en nu moet ik nog gaan werken tot mijn 67 (als ik al zo oud word)
|
Citaat:
|
Citaat:
Want hier gaat het over de gelijkheid tussen man en vrouw,ik lach daar nu niet mee(hoofddoeken en ander geweld) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be