![]() |
Aanval Fallujah heeft verschrikkelijke gevolgen
|
Een zeer interessante verzameling nieuwsfeiten.
Het laat eens goed zien hoe in dit door en door verrotte land politiek bedreven wordt. Het wordt tijd dat er een handelsembargo tegen de VS komt. |
Citaat:
|
De voorstanders van de invasie in Irak zullen Saddam hier ongetwijfeld de schuld van gaan geven.
|
Citaat:
Ik roep iedereen van de linkerzijde op om effectief te eisen dat gebeurt, en laat ons allen bij ons zelf beginnen, Ik zal een begin van de lijst maken, van de USA en de belangrijkste bondgenoten, gelieve me aan te vullen, USA, geen amerikaanse produkten en afgeleiden meer. Weg met opel antwerpen, weg met ford genk, weg met microsoft. Kunnen misschien de moderators oproepen om alle gebruikers van Microsoft of andere van oorsprong amerikaans software (firefox - Apple) te bannen van dit forum. Kunnen misschien proberen om alle Apple shops te bannen. Boycot van Dell computers. Verenigd Koninkrijk Zuid korea, geen produten van SAMSUNG Polen Australie Italie Oekraine Nederland Spanje Roemenie Japan Denemarken Bulgarije El salvador Mongolie Azerbeidjan Letland Portugal Litouwen Slowakije Tshechie Albanie Estland Maar als ik het lijstje zo bekijk van alle landen dewelke we gaan boycotten, hmmmmm, zal een zware taak worden. |
Citaat:
Belgische grenzen sluiten voor produkten uit die landen, en belgische bedrijven oproepen om geen zaken meer te doen met deze landen? |
@ Flatliner
Er was sprake van een oraal bondgenootschap Nederland/VS. Nederland is daar offensief niet fysiek aanwezig geweest. De meeste Europese landen niet. Een eventueel embargo tegen de VS is op basis van de door hen opgedrongen misleiding en chantagepolitiek. Geen enkel weldenkend land zou zich vrijwillig in die oorlog hebben gestort zonder uitgeoefende VS pressie die je beter als chantage kunt benoemen. Het VK was wel een fysieke bondgenoot maar die hebben zichzelf al een handelsembargo opgelegd want daar komt nog nauwelijks iets wezenlijks vandaan. Laten we het Kiss houden en beginnen met de VS uit politiek en handelstechnisch uit te schakelen. Het zal een hoop geld en sores schelen. Het is dan ook exit Navo. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar gedane zaken nemen geen keer. De VS maakte uit wie jobs kreeg en wie niet. Maar weinigen hebben geprofiteerd van deze gemeenschappelijk opgedrongen ellende. |
Citaat:
USA kan dan ook zeggen, wij waren gedwongen door onze verplichtingen aan de UN, of in naam van de wereldvrede, of plak er maar iets op. En je hebt weer een welles nietes spelletje. |
Citaat:
Ik weet hoe bedrijven worden gechanteerd - ervaringsdeskundige - dus niemand gaat mij hieromtrent iets wijsmaken. Je hoeft alleen maar naar Belgiƫ te kijken hoe snel dat bakzeil haalde toen de VS begon te dreigen. Maar kennelijk niemand die dat ziet. |
Citaat:
het is niet de USA dewelke je moet aanvallen, maar de UN, De UN vormen de rechtmatige uitvoering van de illimunatie, kijk maar naar de topic "new world order" De USA worden ook onder druk gezet door de UN |
Citaat:
Deze zaken zijn al enige tijd bekend. Hier is meer informatie en duidelijker. Overigens vond ik ook een dergelijk bericht met een foto van van een jongen van ca 14 jaar in een rolstoel die ernstig was misvormd. Maar ik betwijfel dat dit het gevolg is van een blootstelling die 6 jaar geleden is begonnen. Op een andere foto gewoon wat zieke kinderen, niet misvormd, bij de dokter. Dus het fotomateriaal is een reden tot twijfel. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be