![]() |
Lief, klein spinnetje veroorzaakt ongeval
Komaan seg, wie is er nou bang van een lief spinneke? :-D
Citaat:
|
en jij gelooft dat verhaal?
|
-
|
The Huntsman Spider (ken de nederlandse naam niet), niet giftig voor mensen, is de meest dodelijke spin in Australië. Dit beestje heeft nl de neiging van zich te verstoppen achter de zonneklep van de wagen en veroorzaakt op deze manier tal van verkeersongelukken als hij op de schoot van de bestuurder valt bij het openen van de zonneklep.
|
Citaat:
Ik herinner mij het nog. Ik was ooit in een park met een meisje. Ik lag toen. Plots zei ze mijn naam op een toon waarvan de intonaties mij vertelden wat er aan de hand was voordat ik nog maar kon denken over wat er zowat kon zijn. Minder dan 1 seconde later stond ik 10 meter verder, in ontbloot bovenlijf te springen. En inderdaad, het was een spin. Dit verhaal is heel geloofwaardig. Ik zie mijzelf nog zo reageren. |
Citaat:
Park-liggen-meisje-ontbloot.. 8-) Zeg maar zo..ik (naakt liggend in het park) ik voelde een zacht gekriebel aan mijn instrumentarium..ik zei zalig liefje doe zo verder..waarop het meisje zei dat ben ik niet..en toen stond ge tien meter verder te springen.. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Ik word uitgelachen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan die spin waren achteraf wel serieuze kosten, om niet te zeggen dat die compleet ingeruild moest worden wegens 8 poten te weinig en te plat. |
Omdat het kan EN lang geleden is
![]() |
Verdraaid, C'tje, is dat nu echt nodig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De enige manier waarop ik door een spin zou crashen is wanneer ik zo druk bezig ben met hem voorzichtig oppakken en uit het raam zetten dat ik niet meer op de weg let.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be