![]() |
het gaat om een banaal zakmes
steekpartij in Hasseltse school
... vrt-journailliste : "het gaat om een banaal zakmes" schooldirectrice :"idd een banaal zakmes waarmee hij normaal zijn appeltje zou geschild hebben" ... :rofl: |
Je punt is?
|
Citaat:
doel-middel-resultaat :lol: |
Citaat:
|
Ik vind het op zak hebben van een mes een zuivere uiting van angstcultuur.
|
Heeft hij in een banale appel gestoken dan?
|
Citaat:
Hij had het bij om een appeltje mee te schillen en dat heeft hij blijkbaar ook gedaan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, want een gewoon tafelmes, da's op zo'n school natuurlijk niet te vinden, hé !
Laten we ons gelukkig prijzen dat het om een appeltje ging en niet om een kokosnoot, want daar heb je toch een machete voor nodig, niet ? |
Het is de schuld van de ouders. Die hadden hun zoon maar moeten leren dat je een appel best met de schil kunt opeten.
|
Citaat:
|
Zakmessen, de ideale tool om mensen mee te doden...not.
|
Citaat:
als kinderen zich niet veilig voelen kunnen ze niks bijleren. veiligheid en een school zonder wapens is dacht ik ook een kinderrecht maar veeg het heel permissief maar allemaal onder de mat again : doel-middelen-communicatie die van u zowel als die van de school :lol: zulke communicatie kan qua kwaliteit concurreren met die van aartsbisschop Léonard ! |
Citaat:
Citaat:
:lol: |
voor alle duidelijkheid, tis mij om de communicatie te doen en het doel dat je daarmee bereikt en je initieel doel
ik weet ook wel dat t hier over 2 puberende jongens gaat en dat er wellicht niks meer aan de hand is ... maar dat komt er precies niet goed uit :-) |
Citaat:
Gigantische hoeveelheden paranoia om een steekpartijtje hier en daar, dat wil ik liever niet zien. Ik heb altijd al gefronst bij het zien van grote groepen verontwaardigde en geshockeerde mensen. |
Citaat:
Die drang naar aandacht is ziekelijk te noemen..elk fait divers kan een headliner worden.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be