![]() |
Grote muur tussen Mexico en VS goed idee??
Wat denken jullie mensen?
|
Ik ben benieuwd hoe effectief het is. Die van Hadrianus en van de Chinezen werkten aardig destijds, maar die hadden natuurlijk wel een heel ander doel.
|
En dan een cursus tunnelgraven volgen bij de Palestijnen. Hebben ze daar nog een alternatieve bron van inkomsten.
Op de website van de ATF waren ze trots op het feit dat ze een budget hadden van een miljoen dollar om twee extyra mensen in te zetten in Ciudad Juarez om het smokkelen van wapens uit de VS tegen te gaan. Dat blijkt op grote schaal te gebeuren. Of die 2 man iets kunnen bijdragen zal wel de vraag zijn maar dat wapensmokkel een groot probleem is dat is zonneklaar. Kennelijk is het moeilijk om in Mexico aan wapens te komen. Ik heb sterk de indruk dat de VS hebben gekeken naar de wapenwet zoals die in het algemeen binnen de EU geldt wsant ze hebben de termen van hun wapenexport ten behoeve van individuelen sterk aangepast en gelden min of meer dezelfde voorwaarden als die binnen de EU. |
Citaat:
|
Ze hadden die in berlijn moeten laten staan :-D
|
Ja.
|
Citaat:
Hieronder een stukje van die muur in Tijuana (Mexico). |
Indrukwekkend ..................:2gunfire:
|
Hebben ze het morele recht om die te plaatsen ?..JA
Is dat een effectief middel tegen illigalen ? vermoedelijk is het maar een doekje tegen het bloeden.. |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mexico zou beter het NAFTA-verdrag opzeggen. Om als afzetmarkt voor Amerikaanse gesubsidieerde maïs te dienen zijn ze wel goed. Maar als de verpauperde Mexicaanse immigranten dan een beter bestaan trachten te zoeken in de VS, zijn ze niet welkom. Vrij pervers, imo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij mogen Europa best verdedigen tegen emigratie, als het moet met de harde hand. We kunnen nu eenmaal niet het OCMW van de wereld spelen, voor mijn part zetten ze op elke buitengrens zo een muur. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be