Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   de blokkers horen, zien en zwijgen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14568)

Loreke 24 mei 2004 21:22

ik had graag van de blokkers geweten wat zij vinden van het feit dat Marie-roosje enkele maanden geleden wou overstappen naar de CD&V.

Alle kritiek die ze nu heeft op het Vlaams kartel klinkt nu toch wel bijzonder hol.

Zeker nu je weet dat ze op 14 februari ( de dag van de aankondiging van het kartel) een sms'je stuurde naar Wivina Demeester en verschillende mensen van de N-VA met als tekst; " eindelijk zegeviert het gezond verstand!".

Zeker nu je weet dat Marie-Rose de weken voor het afsluiten van het kartel contact heeft opgenomen met CD&V'ers om te kijken of er een toekomst was voor haar, vermits ze niet geloofde dat ze via N-VA in het parlement zou geraken.

Zeker nu je weet dat Marie-Rose de N-VA de rug toe keerde toen ze uit CD&V kringen te horen kreeg dat ze niet geïnteresseerd waren in een individuele overstap en de N-VA zijn strijdplaatsen had voorzien voor Bart De Wever en Kris Van Dijck en niet voor "La morel"

Ongelofelijk toch!!! Je moet ze nu eens bezig horen. Die superconsequente en rechtlijnige Vlaams-nationaliste.

En de basis van het blok pikt dit zomaar, knikt en slikt.

sukkelaars!

Fab 24 mei 2004 21:25

Het smsje was het volgende: eindelijk zegeviert het gezond verstand, eindelijk EEN VLAAMS front, waarbij Marie-Rose overduidelijk ook het VB in gedachten had, maar toen tante 'Wivina' zei dat ze maar beter kon zwijgen omdat er nu eenmaal het cordon is, haakte ons Marie-Rose af EN groot gelijk had ze!

kwelduvel 24 mei 2004 21:27

Altijd maar over blokkers en bollekes... Wanneer gaat dat **** eens ophouden?

Verhofstadthater 24 mei 2004 21:38

Ofwel ben jij een ongelooflijke fan van Wivina Demeester ofwel donderde je in slaap toen ze bij Polspoel en Desmet haar uitleg begon te geven.
In elk geval... neem een Xanax'ke als het echt nie meer gaat. Vooral blijven slikken... . 8)

Brugge Veilig en Leefbaar 24 mei 2004 22:40

Prachtig, ik heb trouwens Demeester gehoord over Morel, en weet wie te geloven. Morel zat er bij als een valse (en arrogante) kat. :lol: :lol:

Knuppel 24 mei 2004 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Prachtig, ik heb trouwens Demeester gehoord over Morel, en weet wie te geloven. Morel zat er bij als een valse (en arrogante) kat. :lol: :lol:

Vooral blijven herhalen, jong. Het lukt je misschien nog eens ooit zoals het ook de Piano lukte.

thePiano 24 mei 2004 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loreke
ik had graag van de blokkers geweten wat zij vinden van het feit dat Marie-roosje enkele maanden geleden wou overstappen naar de CD&V.

Alle kritiek die ze nu heeft op het Vlaams kartel klinkt nu toch wel bijzonder hol.

Zeker nu je weet dat ze op 14 februari ( de dag van de aankondiging van het kartel) een sms'je stuurde naar Wivina Demeester en verschillende mensen van de N-VA met als tekst; " eindelijk zegeviert het gezond verstand!".

Zeker nu je weet dat Marie-Rose de weken voor het afsluiten van het kartel contact heeft opgenomen met CD&V'ers om te kijken of er een toekomst was voor haar, vermits ze niet geloofde dat ze via N-VA in het parlement zou geraken.

Zeker nu je weet dat Marie-Rose de N-VA de rug toe keerde toen ze uit CD&V kringen te horen kreeg dat ze niet geïnteresseerd waren in een individuele overstap en de N-VA zijn strijdplaatsen had voorzien voor Bart De Wever en Kris Van Dijck en niet voor "La morel"

Ongelofelijk toch!!! Je moet ze nu eens bezig horen. Die superconsequente en rechtlijnige Vlaams-nationaliste.

sukkelaars!

We zullen natuurlijk nooit weten met wie ze allemaal contact heeft gehad, maar dat het lekker was heb ik ook wel aan haar smoeleke kunnen zien ;)

Bobke 24 mei 2004 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

sukkelaars!

We zullen natuurlijk nooit weten met wie ze allemaal contact heeft gehad, maar dat het lekker was heb ik ook wel aan haar smoeleke kunnen zien ;)

Zelfs met de Spa ? 8O
En dat voor iemand die pas getrouwd is. :cry:

Rr00ttt 24 mei 2004 23:12

Heb de uitzending niet gezien. Is er iemand die een min of meer objectieve (ie vrij van eigen interpretatie) weergave kan geven van wat er gezegd is?

Seba 24 mei 2004 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab
Het smsje was het volgende: eindelijk zegeviert het gezond verstand, eindelijk EEN VLAAMS front, waarbij Marie-Rose overduidelijk ook het VB in gedachten had, maar toen tante 'Wivina' zei dat ze maar beter kon zwijgen omdat er nu eenmaal het cordon is, haakte ons Marie-Rose af EN groot gelijk had ze!

en jij gaat mij wijsmaken dat Morel bij de vorming dacht dat Bourgeois en Leterme ineens met het Blok in zee gingen gaan ofwat?

Bobke 25 mei 2004 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab

en jij gaat mij wijsmaken dat Morel bij de vorming dacht dat Bourgeois en Leterme ineens met het Blok in zee gingen gaan ofwat?

Nogal dom om dat smsje naar Wivina te sturen. :?
Wedden dat Wivina niet eens weet wat dat is. :oops:
Trouwens, hoe men na een smsje kan inhaken is mij al helemaal een raadsel.
:twisted:

Erw 25 mei 2004 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

Heeft die zo geen haakneus?

Fab 25 mei 2004 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

AFhaken Bobke, AFhaken: afzien van een plan, van iets dat men van plan was.... :twisted:

ancapa 25 mei 2004 06:49

Citaat:

Het intervieuw gezien en gehoord... dus ook de weerleggingen van Morel op de leugens en bedrog van Wivina Demeester...

"Nu je bij de CD&V zit zwijgen we over een paar thema's : Vlaams Nationalisme en onafhankelijkheid, splitsing sociale zekerheid... ! "

ancapa 25 mei 2004 06:51

Citaat:

"Steeds moeten slogans en parolen herhaald worden, tot ook de domste mens ze kan onthouden."

allez blijven posten, straks geloof je je eigen leugens nog !

Loreke 25 mei 2004 10:31

Uit de reacties va de blokkers hier blijkt inderdaad dat ze elke vorm van kritisch denken hebben moeten afgeven bij de aankoop van hun lidkaart.

Een bende zielige kuddebeesten zijn het!

Spolpoel 25 mei 2004 10:44

Citaat:

Uit de reacties va de blokkers hier blijkt inderdaad dat ze elke vorm van kritisch denken hebben moeten afgeven bij de aankoop van hun lidkaart.

Een bende zielige kuddebeesten zijn het!

Loreke die het heeft over kritisch denken ... terwijl haar openingsstatement bulkt van 'naar horen zeggen toestanden' en zij als een gewillig poedeltje de linkse meute naloopt en zich - conform het politieke correcte gedragsvoorschrift van blaffen op alles wat politiek correct niet past - verliest in het klassieke blok-bashing deuntje.
Loreke en kritisch denken ...
We vergeven het dit mentaal gehandicapte slachtoffer van de p.c. dictatuur.

Loreke 25 mei 2004 12:33

Ik weet het spolspoel: de waarheid kwetst.

Maar ja, toegeven dat het Morel enkel om het postje te doen was zou niet goed zijn voor de partij en daar doen we het toch allemaal voor. Is het niet?

Maar wees gerust: ik vind Bracke een even grote bedreiging voor de democratie als Dewinter.

P.S. ik kan zo nog even doorgaan....

bvb:

Wist je bvb. dat de twee overlopers van de N-VA naar het blok uit Nevele destijds op een arr. vergadering voor het Lambermont-akkoord hebben gestemd? Of is dit ook gelogen?

Mooi zootje ongeregeld.

vriendelijke groeten,

Tegendradigaard 25 mei 2004 12:48

Heeft heel de VU Lambermont niet goedgekeurd ? Ook in de kamer ?

Xenon 25 mei 2004 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Heeft heel de VU Lambermont niet goedgekeurd ? Ook in de kamer ?

Nee. De VU-parlementairen die nu deel uit maken van de N-VA stemden tegen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be