Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Plaatselijke Klootzakjes zijn het probleem, minder de immigranten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145687)

eno2 30 oktober 2010 10:13

Plaatselijke Klootzakjes zijn het probleem, minder de immigranten

Ik heb nog nooit last gekregen van asielzoekers en immigranten, maar wel om de haverklap van plaatselijke klootzakjes, zatlappen, bare-fist-fighters en andere grote bekjes met snelle vuistjes en een kort lontje, zij het dikwijls met puistjes.

circe 30 oktober 2010 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5061609)
Ik heb nog nooit last gekregen van asielzoekers en immigranten, maar wel om de haverklap van plaatselijke klootzakjes, zatlappen, bare-fist-fighters en andere grote bekjes met snelle vuistjes en een kort lontje, zij het dikwijls met puistjes.

In welk dorpje in de kempen woon jij?

liberalist_NL 30 oktober 2010 14:49

Citaat:

Ik heb allebei meegemaakt. Het zijn inderdaad niet alleen immigranten, die indruk wordt nog wel eens gewekt. Discussiepunt is dan ook dat immigranten meer dan gemiddeld in de criminaliteit raken, iets wat minstens tot dat gemiddelde teruggebracht moet worden.

konnichiwa 30 oktober 2010 18:31

Toen ik in Antwerpen kwam wonen hadden we nog de gabbertjes die voor last zorgden..De 'kutmarokkaantjes' hebben ze vervangen. Persoonlijk heb ik wel last gehad van de gabbertjes, van de immigranten eigenlijk niet buiten lawaaioverlast en typische 'ik zen het wees bang van mij gedrag'...

Amon_Re 30 oktober 2010 19:53

Citaat:

Ik ken dat volkje, en die zijn van allerlei plumage, vlaams & anders, ettertjes gelijk dat moet je gewoon de grond inboren, tonen wat hun plaats is in de maatschappij, sure, it can get messy, maar da's de enige manier die werkt.

Nexer 31 oktober 2010 01:56

De plaatselijke klootzakjes hier *zijn* nu net de immigranten.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door konnichiwa (Bericht 5062653)
Toen ik in Antwerpen kwam wonen hadden we nog de gabbertjes die voor last zorgden..De 'kutmarokkaantjes' hebben ze vervangen. Persoonlijk heb ik wel last gehad van de gabbertjes, van de immigranten eigenlijk niet buiten lawaaioverlast en typische 'ik zen het wees bang van mij gedrag'...

"Vervanging". Dat is inderdaad het juiste woord. En als de immigranten ineens verdwijnen, zullen ze vervangen worden.

Cdude 31 oktober 2010 02:40

Het beetje overlast van gabbers vergelijken met het ziekelijke misdadige gedrag van "kutmarokkaantjes" ?

Wilders kom er maar in

Wisord 31 oktober 2010 08:52

Citaat:

Vooral die bare fist fighters zijn een ware plaag ..:-D:-D:-D

Honoré gepluimd 31 oktober 2010 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5061707)
In welk dorpje in de kempen woon jij?

Ook in de kleine dorpjes in de kempen ziet het tegenwoordig meer en meer zwart van het volk. :|

eno2 3 november 2010 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5063362)
Vooral die bare fist fighters zijn een ware plaag ..:-D:-D:-D

Ook nog nooit in elkaar geslagen zeker?

Ik heb zeker drie straatgevechten achter de rug, plus één waarin ik me helemaal niet verdedigd heb, omdat ik toen juist Boeddhist geworden was.

Wisord 8 november 2010 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5070483)
Ook nog nooit in elkaar geslagen zeker?

Ik heb zeker drie straatgevechten achter de rug, plus één waarin ik me helemaal niet verdedigd heb, omdat ik toen juist Boeddhist geworden was.

Beetje humor mag toch , niet ? De bare-fist-fighters klinkt gewoon geestig.

eno2 8 november 2010 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5083437)
Beetje humor mag toch , niet ? De bare-fist-fighters klinkt gewoon geestig.

Ja, vooral als hun vuisten tegen je kop klinken.

Wisord 8 november 2010 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5083470)
Ja, vooral als hun vuisten tegen je kop klinken.

Ok , ok i'm verry sorry .... no hard feelings ! Kick some bare-fist-fighters ass!

eno2 8 november 2010 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5083507)
Ok , ok i'm verry sorry .... no hard feelings ! Kick some bare-fist-fighters ass!

Sure ;-)

stropke 10 november 2010 10:18

Jonge tieners overvallen scoutsgroep in Kortrijk

woensdag 10 november 2010Auteur: (MTY) KORTRIJK -

De politie van de zone Vlas heeft zeven minderjarigen opgepakt, die verdacht worden van diefstal met geweld op een groepje scouts in Kortrijk. De jongste dader is amper 11 jaar oud.
Op zaterdagmiddag 9 oktober trokken drie jongverkenners van de scouts Willem Van Saeftinghe in de Simon Stevinstraat in Kortrijk van deur tot deur om pannenkoeken aan de man te brengen. Met de opbrengst van de actie wilden ze hun kamp van volgende zomer in de Ardennen financieren.

Maar opeens werden de scouts belaagd door een aantal allochtone jongeren. Onder bedreiging van een mes moesten de scouts een bedrag tussen de 50 en 100 euro en hun gsm afgeven. De slachtoffers bleven ongedeerd, de boefjes sloegen de vlucht.

Na intens speurwerk kon de lokale politie de bende in kaart brengen en de jongeren identificeren. Zeven minderjarigen uit Kortrijk, tussen 11 en 14 jaar oud, werden opgepakt. Dat lokte overigens bijzonder agressieve reacties uit bij hun families, die het politiekantoor van Kortrijk belaagden.

Zes van hen verschenen intussen voor de jeugdrechter. Ze kregen dertig uur gemeenschapsdienst opgelegd, maar intussen heeft een van de jonge steamers zich afgelopen maandag schuldig gemaakt aan een winkeldiefstal.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GFO322AET

:twisted:
Hier weer zo een voorbeeld van een paar plaatselijke etterbakjes. En dan gaan die ouders nog beetje van hunnen tak maken bij de flikken.
Als ik zo wat had uitgeflikt kreeg ik thuis nog een pandoering van ons pa erbij. Zeker weten dat het nooits meer gebeurd was.
Dergelijke gasten bezorgen de VB en PVV stemmen.
Dergelijke gezinnen retour eigen land sturen, ze willen hier niet integreren.
Hoe zouden ze in eigen land aangepakt worden? Weet zeker dat ze het daar niet moeten proberen, de flikken daar hebben vast geen fluwelen handschoentjes aan. En hier permitteren ze zich van alles, mijn botte!!!:x

Pericles 10 november 2010 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 5087331)
Jonge tieners overvallen scoutsgroep in Kortrijk

woensdag 10 november 2010Auteur: (MTY) KORTRIJK -

De politie van de zone Vlas heeft zeven minderjarigen opgepakt, die verdacht worden van diefstal met geweld op een groepje scouts in Kortrijk. De jongste dader is amper 11 jaar oud.
Op zaterdagmiddag 9 oktober trokken drie jongverkenners van de scouts Willem Van Saeftinghe in de Simon Stevinstraat in Kortrijk van deur tot deur om pannenkoeken aan de man te brengen. Met de opbrengst van de actie wilden ze hun kamp van volgende zomer in de Ardennen financieren.

Maar opeens werden de scouts belaagd door een aantal allochtone jongeren. Onder bedreiging van een mes moesten de scouts een bedrag tussen de 50 en 100 euro en hun gsm afgeven. De slachtoffers bleven ongedeerd, de boefjes sloegen de vlucht.

Na intens speurwerk kon de lokale politie de bende in kaart brengen en de jongeren identificeren. Zeven minderjarigen uit Kortrijk, tussen 11 en 14 jaar oud, werden opgepakt. Dat lokte overigens bijzonder agressieve reacties uit bij hun families, die het politiekantoor van Kortrijk belaagden.

Zes van hen verschenen intussen voor de jeugdrechter. Ze kregen dertig uur gemeenschapsdienst opgelegd, maar intussen heeft een van de jonge steamers zich afgelopen maandag schuldig gemaakt aan een winkeldiefstal.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GFO322AET

:twisted:
Hier weer zo een voorbeeld van een paar plaatselijke etterbakjes. En dan gaan die ouders nog beetje van hunnen tak maken bij de flikken.
Als ik zo wat had uitgeflikt kreeg ik thuis nog een pandoering van ons pa erbij. Zeker weten dat het nooits meer gebeurd was.
Dergelijke gasten bezorgen de VB en PVV stemmen.
Dergelijke gezinnen retour eigen land sturen, ze willen hier niet integreren.
Hoe zouden ze in eigen land aangepakt worden? Weet zeker dat ze het daar niet moeten proberen, de flikken daar hebben vast geen fluwelen handschoentjes aan. En hier permitteren ze zich van alles, mijn botte!!!:x

Ze hebben de Marokkaanse nationaliteit.
Inderdaad, terugsturen heel die nest.
In Nederland wordt dit de regel. :-D

Bovenbuur 10 november 2010 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5087342)
Ze hebben de Marokkaanse nationaliteit.
Inderdaad, terugsturen heel die nest.
In Nederland wordt dit de regel. :-D

In Nederland word dit mogelijk voor misdaden waar meer dan 12 jaar gevangenisstraf voor staat. Mensen die onder het jeugdrecht vallen kunnen per definitie geen 12 jaar bak opgelegd krijgen. Dus nee, in Nederland word dit (in ieder geval onder dit kabinet) niet de regel.

Pericles 10 november 2010 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5087357)
In Nederland word dit mogelijk voor misdaden waar meer dan 12 jaar gevangenisstraf voor staat. Mensen die onder het jeugdrecht vallen kunnen per definitie geen 12 jaar bak opgelegd krijgen. Dus nee, in Nederland word dit (in ieder geval onder dit kabinet) niet de regel.

Akkoord, er word een begin gemaakt.
Maar komen zal het.
Overal.
De overlast zal dermate toenemen en de publieke opinie zal veranderen.
Geen ontkomen aan.
Denkt u van niet ?

backfire 10 november 2010 10:45

Citaat:

Asielzoekers en migranten komen niet naar de bibliotheek.

eno2 10 november 2010 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5087399)
Asielzoekers en migranten komen niet naar de bibliotheek.

Totaal debiele commentaar.

Het ene persoonlijk pesterijtje na het ander.

Als ge niets inhoudelijks te zeggen hebt, zwijg dan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be