Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Al 3x deze week.... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145763)

kameleon 1 november 2010 12:01

Al 3x deze week....

Dat ze hier geld uit mijn zakken komen aftroggelen aan de deur.
Eerst de Chiro, dan 11-11-11, nu is het voor gehandicapten en mijn mentaal gehandicapte broer heeft die natuurlijk binnengelaten en nu krijg ik die natuurlijk niet buiten. Wat nu ? :roll:

Jazeker 1 november 2010 12:03

Vuurwapen. Ze zullen snel buiten zijn. Nadeel: flikken aan je deur, maar tegen dan ligt je vuurwapen uiteraard al goed verborgen.

kameleon 1 november 2010 12:05

Ik heb geen vuurwapen. Toch triest he, het is voor gehandicapten maar als ze een mentaal zwakke aan de deur krijgen weten ze wel waar ze moeten zijn om geld af te troggelen. Had ik maar een vuurwapen ja :(

Xenophon 1 november 2010 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5065297)
Ik heb geen vuurwapen. Toch triest he, het is voor gehandicapten maar als ze een mentaal zwakke aan de deur krijgen weten ze wel waar ze moeten zijn om geld af te troggelen. Had ik maar een vuurwapen ja :(

Wat dacht je nu, dat het mensen zijn die het menen en het niet voor het geld deden?

Cdude 1 november 2010 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5065289)
Eerst de Chiro, dan 11-11-11, nu is het voor gehandicapten en mijn mentaal gehandicapte broer heeft die natuurlijk binnengelaten en nu krijg ik die natuurlijk niet buiten. Wat nu ? :roll:

Traangas?

Cdude 1 november 2010 12:13

Citaat:

Volgens mij ben jij die "broer" in je verhaal zelf ..:-P

Mitgard 1 november 2010 12:21

Ik heb nog een blauwe dopkaart liggen.
Die toon ik dan.

The Paulus Experience 1 november 2010 12:34

smijt gewoon de deur dicht of doe ze niet open om te beginnen.
Alhoewel vuurwapens leuk zijn ben je misschien beter af met een videofoon :-D

circe 1 november 2010 12:40

Leg een plakboek aan met zielige kindertjes met dikke buikjes.
Toen het plakboek bij volgend bezoek.
Zeg: ik heb een foster parents dorp geadopteerd.

koe de poing 1 november 2010 13:27

Mensen die vuurwapens hebben nodig hebben tegen om het te kunnen halen van een stelletje gehandicapten zijn geen echte mannen

manta 1 november 2010 13:33

Citaat:

Jamaar , gelijk ze die regelmatig bijeen peren hebben die wel centen nodig voor medicijnen en verbandjes en zo hé ... ;-)

kameleon 1 november 2010 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5065337)
Ik heb nog een blauwe dopkaart liggen.
Die toon ik dan.

Als ik die aan een Congolese student laat zien ben ik ze kwijt.

Bovenbuur 1 november 2010 14:19

Zeg dat je twintig euro wil doneren en vraag of ze terug hebben van een vijftigje, dat natuurlijk vals is.

Txiki 1 november 2010 14:45

Citaat:

Uiteindelijk maak je maar gewoon duidelijk dat je een zwakkeling bent. Je durft immers niet "nee" zeggen en geeft maar geld. Van aftroggelen is geen sprake. Je beslist zelf of je geld geeft en hoeveel. Maar goed, het is gemakkelijker je eigen zwakte te omschrijven als "ze troggelen me geld af" of als "mijn mentaal gehandicapte broer heeft ze binnengelaten". 't Is blijkbaar altijd een ander, he. Zelf ben je zo'n braaf en onschuldig schaapje. Slachtoffer van de troggels.

Nu goed, die verenigingen kunnen dat geld goed gebruiken. Waar woon je? Dan kom ik ook eens geld aftroggelen. Voor PBL-RKT.

Txiki 1 november 2010 14:45

Citaat:

Je durft niet eens gewoon "nee" zeggen. Wat zou een lafaard als jij met een vuurwapen kunnen doen? Ik betwijfel zeer sterk dat je het zou durven te gebruiken. :roll:

Cdude 1 november 2010 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5065666)
Uiteindelijk maak je maar gewoon duidelijk dat je een zwakkeling bent. Je durft immers niet "nee" zeggen en geeft maar geld. Van aftroggelen is geen sprake. Je beslist zelf of je geld geeft en hoeveel. Maar goed, het is gemakkelijker je eigen zwakte te omschrijven als "ze troggelen me geld af" of als "mijn mentaal gehandicapte broer heeft ze binnengelaten". 't Is blijkbaar altijd een ander, he. Zelf ben je zo'n braaf en onschuldig schaapje. Slachtoffer van de troggels.

Nu goed, die verenigingen kunnen dat geld goed gebruiken. Waar woon je? Dan kom ik ook eens geld aftroggelen. Voor PBL-RKT.

Get in line ....:lol:

Bovenbuur 1 november 2010 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5065669)
Je durft niet eens gewoon "nee" zeggen. Wat zou een lafaard als jij met een vuurwapen kunnen doen? Ik betwijfel zeer sterk dat je het zou durven te gebruiken. :roll:

Are you a pussy with a gun in his hand?
No, I'm a tough guy with a pussy in his hand.

Txiki 1 november 2010 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5065761)
Are you a pussy with a gun in his hand?
No, I'm a tough guy with a pussy in his hand.

:lol:

kameleon 1 november 2010 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5065666)

Maar jongen toch, de eerste 2 heb ik afgewimpeld. Schandalig laf volkje, onze wereldverbeteraars de vrijwilligers moeten zwakzinnigen aftroggelen om wat geld binnen te halen. Aangezien mijn broer verlengd minderjarig is zou ik ze voor het gerecht moeten zwieren.

Txiki 1 november 2010 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5065990)
Maar jongen toch, de eerste 2 heb ik afgewimpeld. Schandalig laf volkje, onze wereldverbeteraars de vrijwilligers moeten zwakzinnigen aftroggelen om wat geld binnen te halen. Aangezien mijn broer verlengd minderjarig is zou ik ze voor het gerecht moeten zwieren.

Wat kom je hier dan wenen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be