![]() |
Elk volk krijgt de Paus die het verdient...
Ook de Vlamingen kunnen maar geen genoeg van hem krijgen.
En stel dat ze zouden moeten kiezen tussen de Paus en harriechristus, dus tussen de ouwe Jezus en de nieuwe Jezus...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn condooms kwaadaardig? Is aids rechtvaardig? Zijn pedofielen aardig? Zijn jouw regels merkwaardig? Zijn ongelovigen minderwaardig? Zijn echte mannen altijd baardig? Als je elk van deze vragen met nee kan beantwoorden zal ik het eens overwegen. P.S. Niet dat ik ook maar iets te zeggen heb over de paus hoor... |
Citaat:
ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen. ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd. Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html http://www.vrijeforums.com/ hartelijke groeten van harriechristus |
Citaat:
Citaat:
Die heeft ook zo zijn eigen mening. Maar het is de vraag of je ook kunt kiezen: het verleden met de Paus of de toekomst met harriechristus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja: dan zal er ook een heleboel verkeersellende ontstaan, zoals ook nu bij ons. De oplossing voor ons is dan dat het in de toekomst allemaal per computer geregeld zal worden, dus in een vast systeem, zodat persoonlijke willekeur en overtredingen uitgesloten zal zijn. En zoiets bestaat al in de microkosmos met het licht en de fotonen, die immers reizende ruimteschepen zijn. |
Citaat:
Maar nu... :rofl: |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Omdat IK de zoon van God ben uiteraard. Iedereen weet dat (nog niet) :-D |
Citaat:
Maar oké: gefeliciteerd ermee. Ik dacht overigens dat je eerst Drupje heette? Maar nu ben je plotseling Paulus? |
neen, drupje die is genezen.
Ik ben altijd al Paulus geweest. |
Citaat:
|
is dit hier een kruisverhoor? :-P
|
Ik kies voor de echte Jezus.
|
Ramoon
Ramoon bij Jambers
Ramoon is ervan overtuigd dat hij de nieuwe Messias is en dat hij is geroepen om een nieuwe wereldorde in te stellen. De roeping van Ramoon gaat terug op een traumatische gebeurtenis in zijn leven. Nu zestien jaar geleden probeerde hij samen met zijn vrouw zelfmoord te plegen. Ramoon bracht eerst zijn vrouw om het leven en poogde daarna zelfmoord te plegen, maar dat mislukte. Ramoon raakte in coma, werd nadien ontoerekeningsvatbaar verklaard en zat daarna drie jaar in de psychiatrie. Nu heeft hij zich opgesloten in zijn eigen wereld, hij omringt zich met foto's van zijn overleden vrouw, hij heeft zichzelf uitgeroepen tot profeet en gelooft dat zijn vrouw zal verrijzen en samen met hem zal heersen over de mensheid. Wie zich niet aan hen zal onderwerpen, zal worden vernietigd... Ramoon: Meneer Jambers, op 't einde der tijd zult gij moeten kiezen... Jambers: Als ik eerlijk mag zijn, als ik moet kiezen tussen u en iemand anders, zou ik toch voor die andere kiezen. Ramoon: Dan moet gij sterven! Daarna hebben ze hem terug in de psychiatrie gestoken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be