![]() |
Persona
Ik heb 2 maand geleden de techniek van het online downloaden aangeleerd (met behulp van dit forum).
Al flink wat mooie filmpjes bekeken sinds dan. Een paar dagen geleden ook "Persona" van Bergman (1966) gedownload. Probleem: nergens geen ondertitels te vinden. Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! 8O Het oer-oude alternatief is dan die film te gaan halen in een videotheek. Maar geeneen videotheek heeft deze film! 8O Enkel de grote videotheek naast de kinepolis in Gent. Ik heb dus een vermoeden dat ze dit nooit op DVD hebben uitgebracht. :? Wie vind ondertitels voor mij voor deze film? :-( Ik wil die absoluut zien! ![]() |
Amazon.
En zo'n 30.000 andere online verkoopplaatsen. |
http://www.moskwood.nl/store/persona...946a907a0637c3
Ik vond hem aardig, maar zeker niet memorabel. Het zou me verbazen als het je lievelingsfilm werd... |
|
Je kan hem niet zien zonder ondertitels?
Leg eens uit? |
Citaat:
|
|
Persona (1966) is nochtans makkelijker te vinden met subtitles dan zonder?
http://isohunt.com/torrent_details/1...na?tab=summary Directory: Persona [Ingmar Bergman].1966.DVDRip.XviD-VLiS Files: Persona [Ingmar Bergman].1966.DVDRip.XviD-VLiS.avi 699.9 MB Persona [Ingmar Bergman].1966.DVDRip.XviD-VLiS.srt 51.1 KB |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil Nederlandse |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand anders heeft me dat ook bevestigd. |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt dan alleen wel een slechte vertaling, dus hou ik het zelf maar bij Engelse ondertitels. |
Google translate vertalingen trekken op niet veel, maar als je een paar uurtjes de tijd hebt, leg je (engels) en nederlands naast elkaar en verbeter je waar nodig.
Zo wordt het gedaan door de fansubbing community. |
Omgekeerd gebeurt het ook. De eerste link die Scherven A. Mok gaf bevat engelstalige subs die via google translate uit het frans gehaald zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be