![]() |
"Moedige" Leterme over multicul
De moedigste aller Vlaamse politici:
- durft niet zeggen dat Merckel ongelijk zou hebben - durft ook niet zeggen dat Merckel gelijk zou hebben besluit dan maar - dat Merckel een beetje gelijk heeft maar versta in feite: multicul is mislukt, maar het is mijn fout niet. Mijn persoonlijke visie is wel degelijk: multicul is wel mogelijk, en vaak zelfs wenselijk, maar lang niet op de manier zoals het hier gegaan is. Grootste fout is dat het te vlug gegaan is. Die migranten hebben gewoonweg geen gelegenheid gekregen om zich te integreren. Tweede grootste feit is het samengaan van die niet-integratie met een falend justitiebeleid. Afijn, hier zijn de gegevens van onze moedigaard (West-Vlamingen: stem die prutser aub weg): link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101102_011 titel: 'Integratie heeft niet gewenste effect gehad' beetje tekst: Citaat:
|
Citaat:
dat zou aan uw draadje een beetje inhoud geven in plaats van dat oeverloos luchtfietsen altijd (jaja ge vindt leterme ne slechte) |
Verhofstadt zou wellicht gezegd hebben dat het mislukken van de multicultuur allemaal de schuld is van de onverdraagzaamheid van de Vlaming.
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe jij mij een tegenplezier ? Kan jij een voorbeeld geven van een succesvolle monocul en gewenste resultaten ? |
Citaat:
Die laatste stammen in het amazonegebied? Allemaal mensen die liever werden gerustgelaten, maar door de economie van HUN EIGEN land werden beroofd. Net zoals de "indianenstammen" in de USA vroeger én nu. Allemaal hadden ze liever de "zegeningen" van de "beschaving" aan zich voorbij laten gaan. |
Citaat:
Het is een beetje utopisch om te geloven dat de indianen of de huidige stammen in Borneo enzo het zoveel beter hebben met een levensverwachting die de helft is van de onze! Avatar is een filmpke zenne. |
Zijn "frank" lijkt nu gevallen nadat hij en zijn partij dertig jaar iedereen verketterde die deze stelling ook maar durfde te opperen. Wat gaat hij ernu aan doen om het recht te zetten of blijft het bij de vaststelling ?
|
Citaat:
Avatar is niet een filmpke... ik vond het een prachtfilm. Maar heeft niks te maken met mijn avatar die De Avatar is ;) |
Citaat:
Dat is uiteraard correct. Dat is een van de grote problemen van alle ontwikkelingslanden: ze hebben geen bewijzen dat hun gronden hun gronden zijn (bewijzen �* la moderne maatschappij) en worden daardoor van hun eigendommen verjaagd en bestolen. Raar genoeg wordt daar door de VN weinig of niets tegen gedaan! Die houden zich liever bezig met de juiste ziekteverschijnselen van islamfobie te bepalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kunnen we al deze problemen niet gewoon op 'links' steken? :twisted:
|
Citaat:
Uitgeprocedeerd Daraian Kianoush is een Iraniër die samen met vier landgenoten in een huisje langs de Diestersteenweg in Nieuwerkerken woonde. Volgens zijn medebewoners verbleef de asielzoeker al tien jaar in ons land en maakte hij drie maanden geleden kennis met Chantal Therrie, die in een Truiense apotheek in de Stapelstraat werkte. De Iraniër was volgens zijn huisgenoten depressief, hij was angstvallig op zoek naar werk omdat hij uitgeprocedeerd was en dreigde het land te worden uitgezet. Zijn laatste job was volgens zijn huisgenoten bij de Belgische Fruitveiling. http://www.hbvl.be/limburg/sint-trui...eekpartij.aspx Man-man-man toch, ge spreekt over te vlug gegaan en geen gelegenheid gehad. Hoeveel gelegenheid heeft die gast gehad..? Tien jaar lang en dan nog niet geintegreerd want zijn hart blijft in Irak, in de islam waar ze schapen op deze wijze slachten, zoals hij die vrouw vermoord heeft. Doe eens de ogen open... ze willen NIET integreren want das verraad aan Moke en die rotgod allah. Wel gewoon opzouten met dergelijke types.:x |
Citaat:
Totaal NIET. |
Citaat:
Het "luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden" is gemeengoed geworden in de Belgische politiek. |
Citaat:
Antwerpen, Mechelen, ... bestudeer hun geschiedenis een keertje. |
Citaat:
|
[quote=Doe jij mij een tegenplezier ?
Kan jij een voorbeeld geven van een succesvolle monocul en gewenste resultaten ?[/QUOTE] Japan doet het toch op alle gebieden heel goed! |
Ik vind dat we een cordon sanitaire rond Leterme moeten leggen.
Wat een schurk zeg ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be