![]() |
Woordvoerder Léonard neemt ontslag....
Als zelfs hij het niet meer ziet zitten, om telkens weer in de bres te moeten springen voor de strapatsen van zijn baas........is toch een serieus teken aan de wand
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101102_043 |
Heilige Alexandra Coolen kan zijn plaats innemen.
|
Hoe zou je zelf zijn moest je werkgever elk advies gewoon negeren?
|
Citaat:
schoon op de cv anders ... woordvoerder die gaan lopen is in crisismoment ... |
Citaat:
schoon op je cv indien je voor eeuwig en altijd zal bekend staan als 'de man die het vuil moest opkuisen na elke uitspraak van leonard'... Soit, het is zijn job, akkoord, maar stel nu dat er in de toekomst nog ergere uitspraken komen en die mens wordt (nog meer) uitgespuwd dan vandaag, ik zou er niet mee geassocieerd willen zijn dan :lol: |
Citaat:
moeilijke situaties verkopen ... als ge dan gaat lopen ... dat is zeggen 'ik kan het niet'. |
Bij deze stel in mij kandidaat ..... :-D
|
Citaat:
maar de emmer kan overlopen he :p |
Citaat:
|
In een persconferentie, maakt de ex-woordvoerder Léonard met de grond gelijk............
"Léonard gedraagt zich als een spookrijder" "Léonard mist leiderschap, en stelt zichzelf centraal en niet de geloofsgemeenschap" http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101102_043 |
Citaat:
fin de carriere als woordvoerder. |
Citaat:
Als die nu even slim was geweest, was die blijven zitten. Binnen een jaar kan die bij elk groot bedrijf als woordvoerder aan de slag en mag die zijn loonbriefje zelf invullen. Den idioot. |
Citaat:
Die carrière was maar net begonnen, hoor. Me dunkt zit die knaap liever in een donkere catacombe bijbelse geschriften te ontcijferen. |
Citaat:
ik zag m zo onderweg naar BP ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
zeker als het in het forum 'godsdienst' is ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Allé nu zal zijn eigen woordvoerder ook al verkeerd begrepen zijn zeker...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be