Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoeveel heb je gespijbeld in't middelbaar? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145826)

Flanelcondoom 2 november 2010 14:25

Hoeveel heb je gespijbeld in't middelbaar?

En hoe deed je het? Waarvoor? Werd je ooit gepakt? Wat waren de gevolgen?

Vertel! Laat de nostalgie vloeien!

From_Vlaanderen 2 november 2010 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5068279)
En hoe deed je het? Waarvoor? Werd je ooit gepakt? Wat waren de gevolgen?
Vertel! Laat de nostalgie vloeien!

Nooit, ik vond het een verplichting om te gaan.

Inno 2 november 2010 14:47

Nooit. Ik hou van orde en structuur. :-D

Tavek 2 november 2010 14:58

Nooit ik vond school tof.

Niet dat ik goei punten haalde, of geen straf kreeg (verre van) maar twas plezant om de hele dag met uw kameraden samen te zijn, en ge had idd zoals Inno het stelt, veel structuur in uw leven.

kiko 2 november 2010 15:05

Best wel veel, en als je één keer de smaak te pakken hebt... Op de duur begon de achterstand zich wel op te stapelen, hetgeen tijdens de examperiode resulteerde in panische telefoontjes naar mensen die wel aanwezig geweest waren en vele uren in het kopieercentrum.

Flanelcondoom 2 november 2010 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5068434)
Best wel veel, en als je één keer de smaak te pakken hebt... Op de duur begon de achterstand zich wel op te stapelen, hetgeen tijdens de examperiode resulteerde in panische telefoontjes naar mensen die wel aanwezig geweest waren en vele uren in het kopieercentrum.

O ja, dat. Ik was ook zo. Mensen vonden mij op den duur irritant, en enkele extra principiele meisjes weigerden om hun cursus aan mij uit te lenen.

Eigenzinnig 2 november 2010 15:14

Nooit...
Reden is simpel in mijnen tijd liet vader ons alle hoeken van de kamer zien mochten er klachten komen..

Trouwens hardnekkige spijbelaars worden later ook niet zelden disciplineloze mensen..

Derk de Tweede 2 november 2010 15:15

Ik was heel erg lief voor de juf.

Inno 2 november 2010 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5068455)
Ik was heel erg lief voor de juf.

oelalala vertel ;-)

From_Vlaanderen 2 november 2010 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5068362)
Nooit, ik vond het een verplichting om te gaan.

En dan in het hoger had ik anderhalf uur verplichte studie op een dag, dan hou je alles wel goed bij.

Txiki 2 november 2010 15:19

Spijbelen in het middelbaar was en is voor losers.

fox 2 november 2010 15:25

Bij ons lukte dat eigenlijk gewoonweg niet aangezien er elk uur gekeken werd wie er aanwezig was. In onze school werd er dus gewoon amper of zelfs niet gespijbeld want je werd zowieso altijd betrapt.

Flanelcondoom 2 november 2010 15:25

Wat is dat met al die seutjes en slijmballen hier?

Flanelcondoom 2 november 2010 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5068470)
Bij ons lukte dat eigenlijk gewoonweg niet aangezien er elk uur gekeken werd wie er aanwezig was. In onze school werd er dus gewoon amper of zelfs niet gespijbeld want je werd zowieso altijd betrapt.

Bij ons ook. Men moest dus creatief zijn.

fox 2 november 2010 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5068473)
Bij ons ook. Men moest dus creatief zijn.

Pff, daar was ik te lui voor. Bleef dan liever op mijn reet zitten in het klaslokaal, wachtend op het volgende belsignaal. U ziet het, ik was een gemotiveerde student.

Later werd het beter, toen zat ik in Leuven en bleef ik gewoon in mijn bed liggen.

Eigenzinnig 2 november 2010 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5068471)

Vroeger waren spijbelaars net diegenen met een marginale of problematische gezinsachtergrond..ik durf en kan dat omdat mijn ouders toch geen zak interesse hebben in mijn opvoeding types..

From_Vlaanderen 2 november 2010 15:54

Ik zat in het humaniora wel regelmatig met een kater in de les, maar ik ging altijd.

Ik herinner mij nog toen dat halfvasten op een zondag viel, de meundag in naar de les, stinken, confetti in mijn onderbroek, ik was op zo'n wagen geklommen -Ene schance ik had de confettie die nacht al van mijne lul geplukt, als dat daar een nachtje op zit, ni goe-.
Mijn gezicht vol rode strepen van een varkenstift.:twisted:.

Dat is nostalgie se. Nu heb ik dit minder.

Raf 2 november 2010 15:57

Citaat:

²

Txiki 2 november 2010 15:59

Citaat:

and you want to travel with her
and you want to travel blind

Anna List 2 november 2010 16:01

een aantal keer

vorige school om 15u gedaan
en dan naar een school die pas om 17 u gedaan had op vrijdag ... dat ging natuurlijk niet ...

heb de eerste twee maand de vrijdagnamiddag gemist ... met zelf gefabriceerde briefjes ...

school betrapte mij op 1 vrijdagnamiddag ... waren daar blijkbaar te tam/te stom om naar al die vorige vrijdagmiddagen te gaan kijken :D ... toch wel een uurtje moeten nablijven die week, o jee ! :lol:

vrijdagmiddag was klassiek den Hill Diar middag (de dikke nekken zaten aan den overkant in den Alma)... veel sociale vaardigheden geleerd daar, meer dan op school ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be