![]() |
Werd je op school gepest?
De stemming is anoniem.
|
Blijkbaar ook onzichtbaar.
|
Citaat:
EDIT: ah daar is de poll.. In de middelbare school werd ik niet gepest..de rest weet ik niet meer.. |
Het zijn pijnlijke ervaringen waar men niet altijd even graag over praat. Het leek mij daarom vanzelfsprekend om de mensen privacy te gunnen en toch een kans te geven om deel te nemen.
|
als kind werd ik steeds gepest op de school (zelfs nu nog)
|
In Duitsland hebben ze daar speciale sociale werkers voor,het wordt daar Mobien benoemt
|
Citaat:
Ik heb nog geen enkele kampanje geweten die hielp. |
'Ja, lichtjes'
Omdat ik de verdediging op me nam van een klasgenoot die héél hard gepest werd (nieuwkomer, Franstalig, ... ken je dat? Ideaal slachtoffer ...) Soit. Ik zat daar eerst mee in maar daarna heb ik goed geluisterd naar de raad van mijn vader ('Jongen, negeer die pestkoppen. Biedt uw andere wang aan') en die raad dan volledig genegeerd en beginnen meppen. Het pesten heeft niet heel lang geduurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen niet in elke school. Als men met straatbendes te maken heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En was het zo dat je later ook iets wou doen aan het probleem, maar niet kon? Hebben de pesterijen naar je mening verregaande gevolgen gehad voor jouw persoonlijkheid? Ik dank je voor je openheid over dit. Niet iedereen kan hier open over zijn. |
Neen.
|
Ik heb veel meisjes gepest puur voor de aandacht
|
Citaat:
Goeike |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be