Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Berlusconi..de Leonard van Italië doet het weer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145851)

Eigenzinnig 2 november 2010 23:30

Berlusconi..de Leonard van Italië doet het weer

Het grootste zelfingenomen varken van Europa doet het weer..een bimbo uitspraak van formaat..

Omdat een deel van de pers ernstige vragen stelt bij de aanwezigheid van een minderjarig meisje op één van Berlusconi's sexparties, verweert zijne Geiligheid zich met de volgende boutade :
"Beter kijken naar mooie jonge meisjes (lees foefelen) dan homo te zijn"

Maw de katholieke traditie van pedofilie in ere houden..

Als er eentje mag verdacht worden van homofiele neigingen dan is het toch wel deze geschminkte, gebotoxte van kleurspoelingen voorziene strandjanet..

giserke 2 november 2010 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5069840)
Het grootste zelfingenomen varken van Europa doet het weer..een bimbo uitspraak van formaat..

Omdat een deel van de pers ernstige vragen stelt bij de aanwezigheid van een minderjarig meisje op één van Berlusconi's sexparties, verweert zijne Geiligheid zich met de volgende boutade :

Als er eentje mag verdacht worden van homofiele neigingen dan is het toch wel deze geschminkte, gebotoxte van kleurspoelingen voorziene strandjanet..

Los van het feit dat Berlusconi idd een vuil ventje is, zie ik nergens staan dat hij minderjarigen op seksfeestjes uitnodigt.
Dit maak jij ervan.
Bij gevolg weer een verloren draad die in feite interessant kon worden om Berlusconi onder de loep te houden.

Eigenzinnig 2 november 2010 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5069867)
Los van het feit dat Berlusconi idd een vuil ventje is, zie ik nergens staan dat hij minderjarigen op seksfeestjes uitnodigt.
Dit maak jij ervan.
Bij gevolg weer een verloren draad die in feite interessant kon worden om Berlusconi onder de loep te houden.

http://www.clint.be/actua/buitenland...rjarige-update

Alvast bedankt in uw rotsvast vertrouwen..:?

Zipper 3 november 2010 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5069840)

Pedofilie is misschien wat overdreven, maar een 74-jarige die peutert aan een 17-jarig meiske is wel een vettig vies ventje, dat wel. En zo kennen we Berlusconi uiteraard.

giserke 3 november 2010 00:02

wreed betrouwbaar Clint :roll:
Dat is nog erger dan Dag Allemaal

Eigenzinnig 3 november 2010 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5069917)
wreed betrouwbaar Clint :roll:
Dat is nog erger dan Dag Allemaal

Ah een persoonlijke hetze tegen mijn geloofwaardigheid, dank u driemaals..

http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...-dan-homo.aspx

Nog kommentaar over de GVA mischien ?

Sex met 17-jarigen is toch strafbaar als een aanranding van de eerbaarheid...

Inno 3 november 2010 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5069949)

Ik dacht dat je vanaf je 16de seks mocht hebben.

giserke 3 november 2010 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5069949)

Daar staat niet dat hij seks had met die 17 jarige.

giserke 3 november 2010 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5069975)
Ik dacht dat je vanaf je 16de seks mocht hebben.

Niet met een 74 jarige vetzak hé :x

Eigenzinnig 3 november 2010 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5069979)
Daar staat niet dat hij seks had met die 17 jarige.

Meld u aan als woordvoerder van Berlusconi..ge doet dat vrij goed..of uw afkeer voor mijn persoon is groter dan uw walging voor een oude vetzak, dat kan het ook zijn..

Berlusconi moeit zich niet met de justitie om een schoon kind te kunnen zien, neem dat maar van mij aan..

den dinges 3 november 2010 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5069867)
Los van het feit dat Berlusconi idd een vuil ventje is, zie ik nergens staan dat hij minderjarigen op seksfeestjes uitnodigt.Dit maak jij ervan.

Hij wacht inderdaad tot ze 18 zijn om hen uit te nodigen. Hij maakt wel het terrein klaar de 1 �* 2 voorafgaande jaren, met attenties, en cadeautje's, in afwachting van de grote dag dat ze meerderjarig worden. Of een meer dan 70-jarige, die naar bed gaat met meisjes van 18 nu een pedo is of niet, is weer een andere kwestie. Voor de wet alvast niet.
Maar zijn seksuele uitspattingen zijn inderdaad niet het enigste dat men hem kan verwijten, verre van daar, en spijtig genoeg. Mussolini jaagde de maffia buiten, Berlusconi doet er zaken mee...Wie van de twee is de ergste schoft ? Italië heeft tegenslag met zijn leiders...

Inno 3 november 2010 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 5069911)
Pedofilie is misschien wat overdreven, maar een 74-jarige die peutert aan een 17-jarig meiske is wel een vettig vies ventje, dat wel. En zo kennen we Berlusconi uiteraard.

Zou je het zelf niet doen mocht je de kans hebben?

Eigenzinnig 3 november 2010 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5071477)

Die kans gaat klein zijn..
De dag dat ik arrogant en machtscorrupt genoeg ben dan ik verwacht/eis dat ik er mee weggeraak mag je me komen lynchen...

Bloedmooie vrouwen binnendoen is één, als ouwe patat speciaal jonge meisjes binnendoen om mijn pervers ego te strelen is iets anders..

the_dude 3 november 2010 16:44

en onze verkozenen schudden gewoon handjes met die crimineel... Mag je u toch afvragen welke nevenactiviteiten zij er op nahouden.

D'ARTOIS 3 november 2010 17:15

Italië heeft geen enkele tegenslag met de leiders. Het maffianisme is de gewoonste zaak van de wereld. Sinds 2500 jaar kent de laars de laars van de adel, nepotisten en sinds 1500 jaar die van het restant van get Romeinse rijk, de Romeinse afgodenkerk.
So what?

Wat Berlusconi doet wordt overal gedaan, maar hij doet niet zo heel erg veel moeite het te verbergen. Elders knijpen ze de kat in het zeer donker.
Vraag het Fernande Grudet (als ze nog leeft).

Eigenzinnig 3 november 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 5071601)
Italië heeft geen enkele tegenslag met de leiders. Het maffianisme is de gewoonste zaak van de wereld. Sinds 2500 jaar kent de laars de laars van de adel, nepotisten en sinds 1500 jaar die van het restant van get Romeinse rijk, de Romeinse afgodenkerk.
So what?

Wat Berlusconi doet wordt overal gedaan, maar hij doet niet zo heel erg veel moeite het te verbergen. Elders knijpen ze de kat in het zeer donker.
Vraag het Fernande Grudet (als ze nog leeft).

Die moeite niet meer doen zegt veel over het gevoel van onschendbaarheid...die man is geen 2 meter meer verwijderd van een dictatoriaat..

D'ARTOIS 3 november 2010 19:31

De raison.

kelt 3 november 2010 20:47

"Il Cavalieri" zet zijn voorgangers gewoon te kakken omdat hij blijkbaar iets raakt diep in de "Italiaanse ziel" (enfin,bij Italiaanse mannen toch),hetgeen die ouwetjes en bebrilde intellectueeltjes elders in het politieke veld maar niet durven of kunnen of begrijpen....

Is dat goed voor Italie?
nee
Is dat goed voor de politicus die dit kan bespelen?
ja

I rest my case

den dinges 3 november 2010 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 5071518)
en onze verkozenen schudden gewoon handjes met die crimineel... Mag je u toch afvragen welke nevenactiviteiten zij er op nahouden.

Er ging toch zo een video rond van een Poolse minister die naakt, met een stijve , ten huize Berlusconi rondliep tussen de mooie meisjes...:lol:

Zipper 3 november 2010 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5071477)

Nee, ik ben daar niet katholiek genoeg voor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be