Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Toepassing forumreglement (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145872)

circe 3 november 2010 11:46

Toepassing forumreglement

Even een vraagje aan Akira (of eventueel andere mods).

Gisteren waren er verschillende forumleden die in het draadje "amnestie voor gebanden" suqar_7loe erop wezen dat het tegen het forumreglement is om enkel te posten met smiley's.

Verschillende mensen - waaronder ikzelf - hebben dan onafhankelijk van elkaar suqar_7loe een plezier willen doen en het betreffende stukje uit het forumreglement gepost.

Blijkbaar leidt het posten van enkel smiley's tot een onmiddellijk ban.
Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

•dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
•forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
•forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.

Ik zie nu dat heel die conversatie door Akira werd verwijderd - idd. het betrof geen commentaar op "amnestie", en ik zie dat suqar_7loe helemaal geen onmiddellijke ban heeft gekregen.

Mag ik er nu van uitgaan dat dit gedeelte van het forumreglement niet meer geldig is? Of moeten we ervan uitgaan dat Orwell toch gelijk heeft met : "some pigs are more equal than others"?

Dank U voor uw vriendelijk antwoord.

duveltje382 3 november 2010 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5070633)

Gisteren waren er verschillende forumleden die in het draadje "amnestie voor gebanden" suqar_7loe erop wezen dat het tegen het forumreglement is om enkel te posten met smiley's.

Verschillende mensen - waaronder ikzelf - hebben dan onafhankelijk van elkaar suqar_7loe een plezier willen doen en het betreffende stukje uit het forumreglement gepost.

Blijkbaar leidt het posten van enkel tot een onmiddellijk ban.
Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

•forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
•forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.

Ik zie nu dat heel die conversatie door Akira werd verwijderd - idd. het betrof geen commentaar op "amnestie", en ik zie dat suqar_7loe helemaal geen onmiddellijke ban heeft gekregen.

Mag ik er nu van uitgaan dat dit gedeelte van het forumreglement niet meer geldig is? Of moeten we ervan uitgaan dat Orwell toch gelijk heeft met : "some pigs are more equal than others"?

Ik ga U eens een geheim verraden,mijn rechten om automatische smiley 's te posten is mij al 4 jaar ontnomen,ook peilingen kan ik niet posten

Dus over gaan tot bans is niet altijd noodzakelijk,en nu moet ik zelf de code intikken ;)

Akira 3 november 2010 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5070633)

Blijkbaar leidt het posten van enkel smiley's tot een onmiddellijk ban.
Onmiddellijke verbanning

Nee, u moet begrijpend leren lezen. In het forumreglement staat dat er een onmiddellijke ban gegeven kan worden voor forummers die zich beperken tot o.a. smileypostings.

Ik raad u overigens aan om het forumreglement nogmaals grondig te lezen, want u bent sinds uw terugkeer niet bepaald op de goede weg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be