![]() |
Toepassing forumreglement
Even een vraagje aan Akira (of eventueel andere mods).
Gisteren waren er verschillende forumleden die in het draadje "amnestie voor gebanden" suqar_7loe erop wezen dat het tegen het forumreglement is om enkel te posten met smiley's. Verschillende mensen - waaronder ikzelf - hebben dan onafhankelijk van elkaar suqar_7loe een plezier willen doen en het betreffende stukje uit het forumreglement gepost. Blijkbaar leidt het posten van enkel smiley's tot een onmiddellijk ban. Onmiddellijke verbanning Ik zie nu dat heel die conversatie door Akira werd verwijderd - idd. het betrof geen commentaar op "amnestie", en ik zie dat suqar_7loe helemaal geen onmiddellijke ban heeft gekregen. Mag ik er nu van uitgaan dat dit gedeelte van het forumreglement niet meer geldig is? Of moeten we ervan uitgaan dat Orwell toch gelijk heeft met : "some pigs are more equal than others"? Dank U voor uw vriendelijk antwoord. |
Citaat:
Dus over gaan tot bans is niet altijd noodzakelijk,en nu moet ik zelf de code intikken ;) |
Citaat:
Ik raad u overigens aan om het forumreglement nogmaals grondig te lezen, want u bent sinds uw terugkeer niet bepaald op de goede weg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be