![]() |
Arnold vd Laan verzamelt jurken
Althans, zo zingt het rond.
|
|
|
Tot zover de hoofdpunten van de dag.
Nu terug over naar de studio voor de sport. |
Weten jullie wel dat dit topic verplaatst is. Ik vraag me werkelijk waar af: waarom dan toch, Arnold vd Laan?
|
Ik dacht eerst dat het verwijderd werd.
Nu zie ik dat het naar hier verplaatst is. Normaal krijg je dan ook strafpunten wegens het plaatsen van een topic in het verkeerde subforum. |
Middelmatig nummer van de over het paard getilde cultfiguur Syd Barrett. Pink Floyd werd veel interessanter nadat hij vertrok.
|
Ik denk dat Pink Floyd nooit interessant zou zijn geweest zonder de spirituele invloed van Syd Barrett, Kliko.
|
|
Citaat:
|
Na 26 berichten al zoveel bonuspunten?
Smells like dubbelnickerij |
Puur vanwege de inhoud en importantie van mijn posts welteverstaan.
|
Citaat:
Feit is dat Pink Floyd wel een flink pak meer bleek te zijn dan enkel Syd Barrett. Indien Pink Floyd ermee gestopt zou zijn in 1968 - toen Barrett eruit gegooid werd - was Pink Floyd nu een onbekend, obscuur sixties groepje, waar slechts een enkeling van gehoord zou hebben. |
Zagen over Pink Floyd. Doet me denken aan beeldenstormen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle hens aan dek
|
Dat wil niet altijd iets zeggen, interesse in vrouwenkleren. Kijk maar eens naar de educatieve film "Glen or Glenda?", de regisseur Ed Wood legt daarin uit dat zoiets perfect normaal is en te combineren valt met een gezond huwelijksleven.
|
Dat is ook zo, Aars. Ik wil niemand iets opdringen of onthouden met dit topic.
|
Citaat:
:-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be