![]() |
elektronische sigaret
http://www.stoprokenshop.nl/
In Rusland lopen ze daar nu allemaal mee rond. In België kan je die nog altijd niet krijgen, dus besloot ik maandag jl. er ene via de post te bestellen. Ik was aanvankelijk nogal kritisch, maar echt waar, het werkt. Hetgene je inademt ziet eruit en smaakt naar sigarettenrook, maar is het niet. Het is haast niet te onderscheiden. Toch adem je enkel een aerosol in van nicotine en aromastoffen. Je kunt zelfs nicotinevrije cartouchen bestellen. Dat maakt het niet schadelijker dan een bus deodorant. Ik vraag me af of ik hiermee het rookverbod mag omzeilen? ps: en het komt ook veel goedkoper uit dan sigaretten kopen |
Citaat:
|
Na ene binnenshuis blijft geen noemenswaardige geur hangen. Het laat geen "asbakgeur" na.
edit: "ene" is veelgezegd. Je kunt 150 keer trekken van 1 cartouche. Gewoon de hoeveelheid trekken zoals 1 sigaret. |
Dan zouden ze in feite er niks op kunnen aanmerken in de rookvrije ruimtes.
Een keertje proberen zou ik zeggen. |
Ben je dan niet beter af met effectief stoppen? Daar zijn vele middeltjes voor.
Enfin, ik zou niet mogen praten. Roep al maanden (if not a year) dat ik ga stoppen met roken door middel van zo'n laser. En jazeker mensen, het werkt. Want ik ken lopende bewijzen persoonlijk. |
zolang er maar een verbod op het goedje uitademen komt :mrgreen:
|
Citaat:
wordt tegenwoordig zelfs terugbetaald door de ziekenkas. Doktersvoorschrift sowieso nodig. |
De E-sigaret was uiteindelijk bedoeld om het rookverbod te omzeilen, en geen middel om te proberen stoppen :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: En hééééé , Dronkoers :cheer: |
Citaat:
khebbugemistzaterdag! :-( |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Jah, 'k kan nie overal bijzijn eh ;-) |
Citaat:
en jowel! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
't Was blijkbaar wel plezant :-( |
Citaat:
|
Citaat:
kheb ons blondje :mrgreen: (anti-inbev) dan mor wa geplaagd bij gebrek on u :p |
Citaat:
voila, ik ben dus niet onmisbaar ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be