![]() |
Volgelingen van Leonard
En toch is er een (kleine) harde kern gelovigen die de goede man nog stuurt. Een van die personen werd gisteren in HLN even in de kijker gezet: Een jongen van 19 die priester in spé was, en grote fan van Alexandra Colen is.
Wat echter weinig mensen weten: http://jens.50webs.com/ Die kerel heeft werkelijk alles om de nieuwe paus te worden :roll: Dit toont alweer de vermarginalisering van de kerk (en het VB) aan. |
Jens? Hmm, ja, hij was actief met de campagne voor Alexandra Colen.
Als dit waar is, is het erg jammer. Maar het kan evengoed een haatcampagne tegen hem zijn. |
Een religieuze die de hypocrisie zelve blijkt te zijn. Dat is geen nieuws.
|
Wanneer ge uw verstand opzij schuift voor een religie moet ge niet verbaasd zijn dat ge ook effectieve domme dingen zegt en doet....
|
Ik kan bevestigen dat ik drie van die foto's op zijn facebookpagina heb gezien (die met de arm niet), toen ik hem nog als vriend had. Ik vond ze toen ook al raar.
|
Hij ziet er wel niet paleokatholiek uit. Eerder een chiroventje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaja, zo is dat meestal met extreme homofoben. Hetero's houden zich maar zelden bezig met dat soort nonsens. Weinig verrassend dus. Hij kan misschien zeggen dat hij verkeerd begrepen werd.
|
"Jens Jansen is completely heterosexual" :)
Op dit punt moet het de mensen toch niet meer verbazen dat de grootste homohaters eigenlijk stiekem zelf homo's zijn. |
Citaat:
|
Blijft toch een bedenkelijk draadje, dit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel u voor dat Filip de Winter of Alexandra Colen zich zou outen. Zouden we daar dan ook geen draad over mogen openen omdat het een privézaak is? Toen Jorg Haider stierf werden er wellicht wel wat over gezegd. |
Citaat:
|
Vlamen hebben echt iets met Leonard.
Nog steeds niet in het reine met zichzelf gekomen en zo afgeven op de Kerk. Hun katholieke erfenis, i.e. bekrompenheid en seksuele moraal, blijft hen achterna volgen. Het heeft bijna iets Freudiaans. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be